Hej Ole
At gentage sit budskab kan sagtens være en god ide - men hvis man er en lille virksomhed hælder jeg nu alligevel til at give den "fuld" gas på første udsendelse - lidt ud fra princippet "It is better to burn out than to fade away"- men det er der heldigvis ikke nogen facitliste til.
Karsten
Et provokativt budskab kan sagtens være det rigtige, MEN!!! Hvis du henvender dig til virksomheder der ikke kender dig i forvejen, så er du lynhurtigt sat i bås. First impressions lasts! Jeg har f,eks. været en del år i kopibranchen.... Så er jeg vist stemplet! ?
Jo mere personligt du kan udforme dit brev, og jo bedre man er til at kombinere det med en proffesionel opflg, jo større effekt vil det have. Jeg har haft god erfaring med 3-4 udsendelser til samme målgruppe, da det giver en god genkendelseseffekt.
Skulle jeg have behov for D.M. nu, ville jeg starte med et ''Goddag-og-se-hvad-vi-laver''brev, gerne suppleret med en kundehistorie der fortæller om alle fortræffelighederne...(svært hvis maner ny... ved det godt)
/Ole
|
Hej Karsten,
Som jeg skrev; "MillionMillard meninger". Alligevel tror jeg at jeg vil holde fast på dette punkt. Ihverrtfald hvis man er lokalt forankret, og at der dermed kan være en chance for, at tømremester Klemmelus, som er SÅÅÅ glad for det han nu har fået lavet hos Amjad, også kender Smedemester Jern-Henrik, der skal modtage budskabet.
/Ole