Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterkursus?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,
Jeg leder som gal efter et iværksætterkursus i Odense, som er godkendt ifbm 6 ugers selvalgt uddannelse, da jeg pt er ledig.
Hvilke erfaringer har i med iværksætterkurser?

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har selv deltaget i et Iværksætter kursus, som Start Vækst stod for - det skal lige siges at det var et gratis arrangement. Du kan kontakte din lokale afdeling og høre hvornår og hvilke kurser, som de kører. Jeg synes at det var meget lærerigt, men der var dog en del, som jeg allerede vidste. Der var dog nogle punkter ift. alle emner, hvor jeg fik fornyet min viden, der var blandt andet en dag hvor vi lærte om patenter og brugsmodeller af Niels Uth - se ham her www.tropa.dk 

Derudover havde vi blandt andet Ib Potter ude og fortælle om Online Markedsføring.

- Jeg håber det hjælper dig med at danne et billede af, om det er noget for dig. Jeg synes dog at de spørgsmål er rimelig bredt, da der findes mange kurser for iværksættere, men jeg tror at du mener, at det skal være et kursus der omhandler selve det at være iværksætter.

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave en seriøs investering i din fremtid som erhvervsdrivende, skulle du nok tage et kig på startup company i kbh, David Madie og hans partnere har lavet et seriøst godt stykke arbejde i at komme rundt i mange af de udfordringer du står overfor som iværksætter..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)