Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg Cosmos Co fra tomt domæne til færdigt koncept med webshop

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glemte at tilføje noget helt grundlæggende der generede mig. Venstre top er første sted man ser, og det er bare Facebook likes og Google+'er. 

Første instinkt ved det var at jeg følte jeg manglede en mulighed for at klikke på logoet der "altid" er der for at "komme hjem". 

Næste jeg tænker er konverteringsoptimering, hvor en grundlæggende regel er at etablere en form for værdi overfor den besøgende, før vi begynder at tigge om likes, plus og emailadresser.

Jeg ved mange gør den med emailadresser før de kommer ind. På mig virker den ikke. Tværtimod, har jeg opbygget "bannerblindness" overfor det og finder bare krydset. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg havde set nævnte tråd og blev nysgerrig efter at prøve billig arganolie, men manglede at finde en forhandler.

Jeg købte det så i et unavngivent supermarked.

Da jeg kom hjem, gik det op for mig at arganolie var nr 2 på ingredienslisten. Dvs der er mere af et helt andet stof deri end der er arganolie - og at der potentielt kan være ekstremt lidt arganolie i.

Så føler man sig taget lidt ved røven. 

Ud fra hvad jeg læser på din webshop, er dit 100% naturligt og 100% argan olie.

Sådan noget er musik i mine ører. 

Det matcher meget godt nogle lidt snævre nicher jeg plotter på at gå efter. Bortset fra at hvis det skulle være helt ultimativt herfra, så var flasken ikke nødvendigvis i klar plastik. Men det er ikke engang sikkert, og der er ikke så meget andet for end at prøve sig frem. 

Mit spørgsmål:
Sælger shoppen det nu? Og nu hvor jeg selvfølgelig har prøvet, så ville jeg gerne at når jeg klikker på indkøbsvognen og teksten dertil, så kan jeg se indholdet i denne.  

Har lige siddet og klikket forgæves, da jeg skal teste produktet på mig selv før jeg ved om det passer ind i mine nicher. Den anden "arganolie" jeg købte viste sig jo at ikke at være det :-)

Der findes desværre mange produkter, hvor indholdet af argan olie er begrænset, men produkternes navn antyder, at der er tale om den rene olie. 

Vi har lige et problem med kreditkortet, som bliver løst her i weekenden, men ellers er den klar til at sælge. Men smid mig en PB, så får vi lige ordnet det, så du kan få noget olie asap :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Glemte at tilføje noget helt grundlæggende der generede mig. Venstre top er første sted man ser, og det er bare Facebook likes og Google+'er. 

Første instinkt ved det var at jeg følte jeg manglede en mulighed for at klikke på logoet der "altid" er der for at "komme hjem". 

Næste jeg tænker er konverteringsoptimering, hvor en grundlæggende regel er at etablere en form for værdi overfor den besøgende, før vi begynder at tigge om likes, plus og emailadresser.

Jeg ved mange gør den med emailadresser før de kommer ind. På mig virker den ikke. Tværtimod, har jeg opbygget "bannerblindness" overfor det og finder bare krydset. 

Du har faktisk en god pointe der! Det havde jeg slet ik tænkt over! Mange tak SmileYes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er shoppen åben! Du finder de første produkter her :)

Vi har en konkurrence med Woman kørende her. Deltag og du har chance for at blive en af de 15 vindere! Se mere her Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Så er shoppen åben! Du finder de første produkter her :)

Vi har en konkurrence med Woman kørende her. Deltag og du har chance for at blive en af de 15 vindere! Se mere her Smile

Tillykke med åbningen og super tilbud på billig argan olie kan jeg se!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg takker for modtagelsen af 100% ren argan olie.

Da jeg tidligere skrev at jeg følte mig snydt over det jeg havde købt i supermarkedet, så er det kun blevet værre efter jeg har modtaget argan olien fra Cosmos Co.

Nu har jeg kun fået bekræftet at det ene køb er ligesom at købe en flaske farvet og gelatineret vand vs en god flaske whisky. 


Den sidstnævnte virker overraskende potent, og der er absolut ingen tvivl om at det er en olie. Dette var lige hvad jeg søgte efter.

Men på negativsiden er jeg også en af de sjældne allergikere, der end ikke kan tåle avocado og avocadoolie, som virkeligt har nogle gavnlige ingredienser i sig. De små mængder af æteriske olier kan være et problem for nogle allergikere. Selvom det ellers kan være supergodt for huden for andre.

Hvis du som flertallet er så heldig at kunne tåle det meste, og kan bruge det meste indenfor kosmetikverden, ville jeg afgjort afprøve produktet. Der er ikke alle de alarmerende ingredienser i. Det er 100% arganolie modsat den første flaske jeg købte som jeg kun kan gætte er 99% alt muligt andet. 

Jeg er en af de mest kritiske du kan finde, fordi jeg er begrænset i hvad jeg kan bruge, men mit første instinkt da jeg åbnede for indholdet var at det her var 100% ægte. 

Jeg kan sammenligne det med det kanelolie jeg engang købte i Zanzibar. Det har alle de værdifulde olier men den her var godt nok stopfyldt med de æteriske olier også. Jeg kan så stadigvæk godt tåle kanel. 

Så min kritik går kun på mine egne akilleshæle. 

Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage, ville jeg aldrig have købt den i supermarkedet. Så hellere røre vand op med kemikalier og gelatine.

Hvis du vil afprøve argan olie har jeg kun en jeg kan anbefale pt: Link
 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg takker for modtagelsen af 100% ren argan olie.

Da jeg tidligere skrev at jeg følte mig snydt over det jeg havde købt i supermarkedet, så er det kun blevet værre efter jeg har modtaget argan olien fra Cosmos Co.

Nu har jeg kun fået bekræftet at det ene køb er ligesom at købe en flaske farvet og gelatineret vand vs en god flaske whisky. 


Den sidstnævnte virker overraskende potent, og der er absolut ingen tvivl om at det er en olie. Dette var lige hvad jeg søgte efter.

Men på negativsiden er jeg også en af de sjældne allergikere, der end ikke kan tåle avocado og avocadoolie, som virkeligt har nogle gavnlige ingredienser i sig. De små mængder af æteriske olier kan være et problem for nogle allergikere. Selvom det ellers kan være supergodt for huden for andre.

Hvis du som flertallet er så heldig at kunne tåle det meste, og kan bruge det meste indenfor kosmetikverden, ville jeg afgjort afprøve produktet. Der er ikke alle de alarmerende ingredienser i. Det er 100% arganolie modsat den første flaske jeg købte som jeg kun kan gætte er 99% alt muligt andet. 

Jeg er en af de mest kritiske du kan finde, fordi jeg er begrænset i hvad jeg kan bruge, men mit første instinkt da jeg åbnede for indholdet var at det her var 100% ægte. 

Jeg kan sammenligne det med det kanelolie jeg engang købte i Zanzibar. Det har alle de værdifulde olier men den her var godt nok stopfyldt med de æteriske olier også. Jeg kan så stadigvæk godt tåle kanel. 

Så min kritik går kun på mine egne akilleshæle. 

Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage, ville jeg aldrig have købt den i supermarkedet. Så hellere røre vand op med kemikalier og gelatine.

Hvis du vil afprøve argan olie har jeg kun en jeg kan anbefale pt: Link

Som du selv har oplevet, så er markedet for argan olie meget uigennemskueligt. Nogle af de mest kendte mærker, som folk forbinder med olien, har navne som antyder, at der er tale om rene olier, men de består desværre kun af en meget meget meget lille %-del, ligesom den olie du købte i supermarkedet. 

Som du nævner, så er der desværre nogle, som ikke kan tåle argan olien, ligesom der er personer, som ikke kan tåle tomater, nødder, mælkeprodukter og andet. Og det er lidt synd, for olien kan virkelig hjælpe mange med blødere hud, stærkere og flottere hår, stærkere negle eller til pleje og behandling af sår og betændelse.

Men mange tak for de rosende ord, det varmer Smile Så gør vi da et eller andet rigtigt! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden af http://cosmos-co.eu/ er al teksten på engelsk - lige undtagen "Kundeservice" i footeren.

Med hensyn til tidligere kommentarer omkring farvevalget, så er jeg desværre enige med mange ander "Gråt i gråt og kedeligt"

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)