Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med feedback til e-rens - online renserier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  e-rens.net Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har brug for nogle feedbacks på vores hjemmeside e-rens.net.

Kritik, ris og ros - alt bydes velkommen :)

MVH e-rens!

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg sidder med en 30/30mbit internetforbindelse, og det til trods, så er din side godt nok langsom om at loade? Måske du burde være opmærksom på det?

Thomas

 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg synes konceptet er fint og en rigtig god ide. Som kunde hvis jeg kigger på siden kan jeg godt undre mig over følgende : - 230kr i kurven på forsiden når jeg så trykker på kurven for at ville se hvad det er så er den pludselig tom( som kunde vil jeg gerne hvis jeg bliver opkrævet 230 kr vide hvad det er for) . Det næste der springer i øjnene er når man går ind på hvert enkelt renseri opstillingen er anderledes hos Texpert og umiddelbart tager de 105 for rens af benklæder men de andre tager henholdsvis 50 og 60kr for det( hvis jeg som kunde går ind på en side med samarbejspartnere forventer jeg at prisen er den samme eller at der er skiltet hermed). Bortset fra det er den nem at finde rundt på og anvende.

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg synes det er en rigtig fin side - og jeg kan også godt se konceptet, er dog ikke helt sikker på at det virker fordi når I tilbyder at hente og bringe tøjet, så er det vel nærmest ligegyldigt for kunden hvilket renseri der bruges. Det er vel de færreste mennesker som har et godt forhold til deres renseri, og hvis de har - så vil de nok ikke benytte jeres side.

Jeg tror det vil være meget bedre at I laver en liste over alle de ting som man kan få renset ( ligesom I har gjort under hvert renseri ) så kan jeg vælge at jeg skal ha' skjorter renset, og så bliver det jeres ansvar at "lægge" ordren hos det renseri som er tættest på mig ( det er jeg jo ligeglad med, fordi I henter og bringer ) men det vil nok være smartest for jer selv pga. kørsel.

En andet fordel ved at gøre det på ovenstående måde, er vel også at hvis det skal spredes ud til resten af landet, så vil man jo kunne bestille en rens i Århus selvom man bruger i KBH - og det er der nok ikke meget økonomi i.

Og det sidste, er jo at det giver også jeres firma mere "magt" overfor renserier, fordi I kan måske få bedre priser hos dem, I kan samle turene mere så hvis I henter tre steder på Østerbro, så kører I dem hen til det nærmeste i stedet som nu hvor de kan ha' valgt 3 forskellige leverandører.

Som sagt fint side - men jeg tror ikke det betyder så meget for kunden hvor de får renset deres ting

mvh,

Michael

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  e-rens.net Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svare. Det betyder rigtig meget for os, og i skal vide at de bliver allesammen taget i betragtning, når vi udvikler vores system. Det med indkøbskurven er allerede fikset efter at have læst det her :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)