Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, men ingen ordre

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes egentlig hjemmesiden er fin, så tror bare du skal væbne dig lidt med tålmodighed. Jeg tror du med fordel kan oprette en blog på siden hvor du giver tips og tricks mm.

Ud over det så skal du nok kigge på hvor din trafik kommer fra. Er det virksomheder og private der har søgt dit produkt, eller er det venner mm der har været inde for at se på din side.

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Fra  http://www.algekvit.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

RE: j karlsen

Tak for svaret. Jeg må lige se tiden lidt an.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og få for guds skyld fjernet dit joomla favicon.

Ellers er det en flot hjemmeside, men det virker for over-ivrigt med alle dine "bestil-knapper".

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du habil AdWords-bruger? Brede søgeord kan godt hive en del besøgende der ikke er særligt købsinteresserede, så 300 behøver ikke at være et "højt" antal.

Du er velkommen til at sende en PM hvis du mangler lidt gratis hjælp til den del.

Venligst

Brian Phillip

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Din side bærer præg af at du ikke aner noget om overflader. Gør du det ? Når din kemi bæres af vinden over i naboens økologiske urtehave, er den så stadig økologisk?
Når din kemi remmer et tag med asbest, hvad sker der så ?
Din side virker ikke fortrolig og som en kopi af algestop.nu. Og algekrigerens gamle logo..
Du kopierer for meget fra andre firmaer og dine priser er for billige. Du har ikke penge til at bruge de lovpligtige algemidler med de priser. Om din pris er 600 eller 1250 er lige meget. De kunder du får vælger dig uanset pris.
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg faldt lige over at du har intern Duplicate content på siden. Få det fjernet ASAP!

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Fra  http://www.algekvit.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Re: DANI.

Tak for din feedback.

Jeg håber ikke folk syntes jeg har "kopieret" for meget og kender ikke det gamle logo fra algekrigeren? om jeg ved noget om overflader så nej, ikke det store men bliver det stilt spørgsmål af din type vil jeg da forsøge at finde svar sammen med leverandøren fra eco style.

Du siger jeg ikke har råd til at bruge algefri N det undre mig lidt da jeg enlig syntes jeg har nogen af de højeste priser i landet alene af den grund at jeg ikke som mange andre kan få det til at løbe rundt at algebehandle et helt tag på 250m2 for 500-750kr efter mine beregninger skal jeg bruge mindst 5-10 litter algefri n pr. hus og du ved sikkers selv hvad det koster så syntes min pris på 900kr er passende det er ialt 1225kr incl moms og gebyre og så er der penge til at have en på kontoret også til at tage telefonen og give en anstændig service, hvilket jeg mener er vigtig.

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Fra  http://www.algekvit.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

RE: Internexus

Ja det er korrekt at vi har de samme tekster flere steder på siden for at give folk den nødvendige information ? er det et problem?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ja det er det for Google. Tag imod mit indput, eller hav den rici at blive de-ranket meget, eller helt bliver hevet ud.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kasper1984:
Hjemmesiden har kørt i godt en uge nu og har ikke modtaget en eneste ordre

Det kan jeg faktisk godt forstå.

Hvis jeg skulle bruge algebehandling, ville det ikke være hos dig (sorry), for jeg aner absolut intet om dig, efter jeg har læst din side. Det der afskrækker mig (og det er bare min mening), er at du har en meget overfladisk beskrivelse af at når det er forår skal man bruge algebehandling, og så har man ellers to "Bestil" knapper der virker meget aggressive i forhold til den beskedne information. Du har simpelthen ikke solgt produktet godt nok, til at jeg er klar til at trykke på en af de to (og hvorfor skal der være to?) knapper.

Det næste, og måske største problem, er at jeg ikke aner hvor i landet du opererer. Er du lokal? hvor holder du til? Har du en firmaadresse? Et CVR nummer? Er det overhovedet et firma? Der er rent ud sagt intet info om dig. Og hvis du holder til i Skagen, duer det jo ikke når jeg bor i København. Så jeg savner meget noget info om hvem det er man hanlder med.

Derfor ville jeg heller ikke turde udfylde formularen. Det tør jeg heller ikke alligevel, da jeg kan se at jeg binder mig til et eller andet i 6 måneder, og jeg aner ikke en gang hvad den endelige pris bliver, da den jf. dine handelsbetingelser bliver belagt med et hav af gebyrer. Og det er i øvrigt først aller nederts i dine salgsbetingelser at jeg finder ud af at du rent faktisk har en adresse. Jeg ved dog stadig ikke om det er en virksomhed jeg handler med, da der intet sted er et CVR nummer.

Så det helt store problem, som jeg ser det, er at siden simpelthen mangler troværdighed. Rent ud sagt ville jeg ikke være tryg ved at afgive en bestilling.

Men når det er sagt, så er det jo ikke nødvendigvis nogen katastrofe at du ikke har fået nogen ordrer på kun 300 besøgende. Algebehandling er jo ikke helt det samme som at købe en DVD eller en Playstation, så det ville være flot hvis du kunne konvertere 2% på dine førstegangsbesøgende. Det tror jeg ikke du kommer op på. Men mindre kan nok også gøre det.

Men der er meget at arbejde på i forhold til troværdigheden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)