Hjemmesiden har kørt i godt en uge nu og har ikke modtaget en eneste ordre
Det kan jeg faktisk godt forstå.
Hvis jeg skulle bruge algebehandling, ville det ikke være hos dig (sorry), for jeg aner absolut intet om dig, efter jeg har læst din side. Det der afskrækker mig (og det er bare min mening), er at du har en meget overfladisk beskrivelse af at når det er forår skal man bruge algebehandling, og så har man ellers to "Bestil" knapper der virker meget aggressive i forhold til den beskedne information. Du har simpelthen ikke solgt produktet godt nok, til at jeg er klar til at trykke på en af de to (og hvorfor skal der være to?) knapper.
Det næste, og måske største problem, er at jeg ikke aner hvor i landet du opererer. Er du lokal? hvor holder du til? Har du en firmaadresse? Et CVR nummer? Er det overhovedet et firma? Der er rent ud sagt intet info om dig. Og hvis du holder til i Skagen, duer det jo ikke når jeg bor i København. Så jeg savner meget noget info om hvem det er man hanlder med.
Derfor ville jeg heller ikke turde udfylde formularen. Det tør jeg heller ikke alligevel, da jeg kan se at jeg binder mig til et eller andet i 6 måneder, og jeg aner ikke en gang hvad den endelige pris bliver, da den jf. dine handelsbetingelser bliver belagt med et hav af gebyrer. Og det er i øvrigt først aller nederts i dine salgsbetingelser at jeg finder ud af at du rent faktisk har en adresse. Jeg ved dog stadig ikke om det er en virksomhed jeg handler med, da der intet sted er et CVR nummer.
Så det helt store problem, som jeg ser det, er at siden simpelthen mangler troværdighed. Rent ud sagt ville jeg ikke være tryg ved at afgive en bestilling.
Men når det er sagt, så er det jo ikke nødvendigvis nogen katastrofe at du ikke har fået nogen ordrer på kun 300 besøgende. Algebehandling er jo ikke helt det samme som at købe en DVD eller en Playstation, så det ville være flot hvis du kunne konvertere 2% på dine førstegangsbesøgende. Det tror jeg ikke du kommer op på. Men mindre kan nok også gøre det.
Men der er meget at arbejde på i forhold til troværdigheden.