Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en frivillig skribent?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Jeg har nogen sjov projekter at jeg er igang med,

Der er mest oversætning fra engelsk til dansk

eller skriv kort tekster på 140tegn

Også lidt korrektur af det tekster jeg skriver.

Hvis det gå godt kan vi også find ud af betaling :)

Har du en hjemmeside?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Jeg har fået utrolig mange henvendelser, og er desværre ikke interesseret i mere skribentarbejde.

Ellers mange tak for tilbudet :-)

De bedste hilsner
Anne 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Vium:

Hej Phillip

Jeg har fået utrolig mange henvendelser, og er desværre ikke interesseret i mere skribentarbejde.

Ellers mange tak for tilbudet :-)

De bedste hilsner
Anne 

Hej Anne,

Tak for dit svar :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anne

Hvis du er dygtig nok til at bestå vores test, kan du komme til at skrive for Tekstspot.dk.
Hos os vil du få en fair afregning for dit arbejde.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Internexus:

Mads Grønlund:

Du er lækker.

Det er fandme sjovt Yes

Jeg synes ikke at det var særlig sjovt Smile

Når det så er sagt: Jeg står netop og skal bruge en 25-30 artikler om en masse forskelligt, men Anne du nævner ikke noget om priser? 

Hilsen Jane

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jane:

Internexus:

Mads Grønlund:

Du er lækker.

Det er fandme sjovt Yes

Jeg synes ikke at det var særlig sjovt Smile

Når det så er sagt: Jeg står netop og skal bruge en 25-30 artikler om en masse forskelligt, men Anne du nævner ikke noget om priser? 

Hilsen Jane

Nogle handler spontant, og en kommentar som den kan vel godt bryde lidt i hverdagen.

Ved ikke hvad der er værst: En harmløs kommentar eller et indlæg der påviser man ikke læser tråden igennem før man poster indlæg :)

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane:

Jeg synes ikke at det var særlig sjovt Smile

Når det så er sagt: Jeg står netop og skal bruge en 25-30 artikler om en masse forskelligt, men Anne du nævner ikke noget om priser? 

Hilsen Jane

Hej Jane

Jeg har fået utrolig mange henvendelser, og er desværre ikke interesseret i mere skribentarbejde. 

Ellers mange tak for tilbudet :-) Det sætter jeg pris på. God skribentjagt!

De bedste hilsner
Anne 

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hej Anne

Hvis du er dygtig nok til at bestå vores test, kan du komme til at skrive for Tekstspot.dk.
Hos os vil du få en fair afregning for dit arbejde.

Venlig hilsen

Hans 

Hej Hans

Hvorfor skulle hun være interesseret i at fungere som "mellemled" hos dig, når hun har mulighed for at fange kunderne selv her? Stick out tongue 

vh.

Kristian 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian :
Hvorfor skulle hun være interesseret i at fungere som "mellemled" hos dig, når hun har mulighed for at fange kunderne selv her? Stick out tongue 

Jeg kan umiddelbart se seks fordele for hende.

  1. Vi har masser af gode, faste kunder, hvorfor hun stort set vil kunne få alle de opgaver, hun orker at påtage sig - præcis når hun selv har lyst.
  2. Vi giver vores skribenter en ordentlig afregning, som typisk er bedre end hvad hun kan forhandle hjem på egen hånd.
  3. Hun slipper for at bruge tid og energi på at håndtere fakturaer, ufrugtbare forespørgsler og dårlige betalere. Hun kan i stedet koncentrere sig om det, hun nyder, nemlig at skrive. Så modtager hun automatisk sit honorar en gang om måneden.
  4. Hun slipper for at skulle stresse over ikke at kunne nå at aflevere en stor opgave til tiden.
  5. Hun bliver del af et hold, som får professionel supervision af en dygtig tekstforfatter med mere end 20 års brancheerfaring.
  6. Hun slipper for at skulle sammenlignes med de dårlige SEO-skribenter, der faldbyder guld og leverer elendigheder.
Hun kan med andre ord få et meget frit og velbetalt studiejob, der er særdeles relevant for den retning, hun ønsker at studere videre i. Og det er faktisk også derfor, vi kan bruge hende.
Venlig hilsen
Hans
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg kan umiddelbart se seks fordele for hende.

Syv, faktisk.

7. Hun kan nemlig også nøjes med at skrive om ting, som hun rent faktisk har forstand på eller interesserer sig for. Det nedsætter den tid, hun skal bruge på research. Eller det øger hendes personlige udbytte, hvis hun er en nysgerrig type - hvilket jeg gætter på, at hun er, når nu hun ønsker at dreje sin uddannelse i journalistisk retning.

- men Kristian, jeg kunne vende dit spørgsmål om: Hvorfor skulle hun IKKE være interesseret i at indgå i et skribentfællesskab, hvor jeg er mellemled?

Venlig hilsen

Hans 

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)