Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby i nyt design

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Så blev vi endelig færdige med det nye design til Trendybaby.

Der er stadigvæk lidt småfejl, men alt i alt syntes jeg det er blevet hamrende flot.

Sig endelig til hvis i har kritik eller ideer:


 

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Først lige en stor tak for dette forum..... det er en stor hjælp!

 

Så vil jeg tillade mig at komme med lidt feedback til trendybaby.dk:

 

- Jeg syntes at det nye design er flot og der er koncensus mellem de forskellige sider og varegrupper. Dog kan jeg ikke rigtig forstå den store gul-orange kasse til højre på forsiden. Jeg syntes ikke at den passer så godt. Hverken farven (da de andre farver der er valgt til forsiden er "kolde") og den farvenuance-bølge gør det lidt sværet at holde fokus når man læser teksten.

 

- Prismærkerne ligner nogle cirkler der er blevet lavet i photoshop på et for lille canvas, da toppen og venstre side er flade.

 

Som du kan se så er det bare nogle mini-ting jeg har at kritiserer.

 

Jeg vil så som noget positivt rose trendybaby.dk for at have en produktmenu der både har de generiske nave for varegrupperne og mærkenavnene.

Det er nemlig umuligt for en "baby-novise" at vide forskel på de forskellige mærker...

 

Håber at det kan bruges til noget.

 

Mange hilsner

Dorte Bloch

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er vildt flot! Sjovt at I har sat den gamle i glas og ramme. Det kan jeg godt lide.

Jeg er vild at man vælger "Til piger" og derefter "bluser" eller hvad det nu er man leder efter.

Det var bare ikke det første jeg fik øje på. Jeg fik først øje på tøjmærkerne. Måske skulle tøjmærkerne være en folde-ud? - og så kunne "Babytøj", "Til piger", mv. evt. fremhæves ved at bruge ikoner, ligesom med "bluser", "strik", mv.

Søgeresultaterne, når man søger efter "bluser" er til gengæld lidt svære at bruge. Den har fundet 4 varekategorier: "bluser", "bluser", "bluser" og "bluser".

Hvorfor ikke bare vise alle de produkter, der er i de 4 kategorier? Så behøver jeg ikke at klikke. Jeg kan jo stadigvæk forfine søgningen.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt vild med zoom-funktionen. Det er klasse.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Altid fedt med nyt design :)

Et par mindre kommentarer ...


  • Personligt synes jeg der er alt for mange forskellige fonttyper. På forsiden er der vel 5-6 forskellige (logo, grafisk headline, grafisk sub-headline, overskrifter, navigering, brødtekst ...)

  • Jeg er ikke vild med jeres URL-formatering! En URL som denne ville blive 100 gange lettere at læse, hvios der blev anvendt phonetisk omskrivning, frem for URL-encoding: http://www.trendybaby.dk/category/B%F8rnev%E6relset - kune rettes til: http://www.trendybaby.dk/category/boerrnevaerelset

  • Jeg synes directory navnet "category" er helt unødvendigt. Det er for mig at se et udtryk for det jeg plejer at kalde "lazy programming" - der er sikkert en praktisk grund til at udviklerne synes det var så dejligt let hvis de liiiige kunne få det directory level ind, men helt ærligt, hvad faen rager det mig, som bruger? Hvorfor skal jeg (og søgemaskinerne, iøvrigt) belemres med et helt igennem unødvendigt directory level, der intet brugbart fortæller mig? ;)

  • Der anvendes blandede store og små tegn i URLs - det er en rigtig skidt ide!

  • I mangler at sætte redirection op fra gamle til nye sider, så stort set alle de sider der er i Google går til en 404 fejlside
    Nogle af dise links returnerer system-fejl sider (ikke jeres flotte 404 side) med korte tekster som "FATAL ERROR: The CreatingSite engine could not handle this action!" (http://www.trendybaby.dk/app/dk/HelpDesk/issue_view.asp?ID=552&CATE=0)

  • I bred-crump navigering vises der et niveau der heder "KATEGORI", men når man klikker på det kommer man til en ret tom side. (se f.eks. her: http://www.trendybaby.dk/product/Rice-glas/Rice-lyser%F8d-melamin-kop)

  • Der mangler iøvrigt helt vildt tekst på mange produktisder. Jeg vil altså meget gerne vide noget mere om f.eks. ovenstående kop end "Rice lyserød melamin kop" :)

  • Der mangler generelt tekster på alle siderne. Jeg vil vide noget mere! - Og søgemaskinerne fatter nada uden tekster.

  • Jeg synes der er FOR mange "side-salg" produkter når man går til kassen - jeg blev temmelig forvirret, og troede jeg var røget tilbage på forsiden, eller en eller anden anden kampagnesiden i stedet for checkout som jeg regnede med, når der står "gå til kassen"

  • Man får ingen fejlbesked, hvis man taster et nummer ind i ikke kender under "indtast kundeoplysninger"

  • Jeg synes det er ærgeligt at I har opbygget checkout, så man ikke kan bruge sin browsers frem og tilbage knapper


Nå, det må vist være rigeligt til at starte med :)

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Lækkert og proffesionelt design......cool feature med den Zoom ;o)



 



Enig med ovenstående ift. at man ser mærkerne først.......jeg havde slet ikke set det ovenfor. Måske ikke de mest fyldige beskrivelser ;o)

 

 



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det ser ok ud. altså, ok - det kan gøres smukkere, men i forhold til så meget andet kan man se, at der tænkt over detaljen.

En ting, dog: Når man klikker på det øverste og allerstørste billede på forsiden (det er et fint billede iøvrigt), så kommer man til produktet ''engangs vaskeklude''..?

En anden ting er navnet - der sælges jo ting til andre end babyer, så vidt jeg kan se? Der er også mest billeder af børn på 3-4 år. Lidt branding-koncistens skal måske på banen.

Bare lidt input, men ellers fint og relativt godt gennemført

 

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Alt i alt en ret flot side, som jeg lige har et par idéer til.


  • Logoet - prøv at gøre det en smule større, og lav lidt luft mellem
    dette og sidens indhold (så det er centreret hvor det har top nu).
    Dette vil løsne lidt op i forhold til at være "sammenklemt".

  • Menuoverskrifterne - prøv med en punktstørrelse op - jeg tror det
    vil give noget harmoni.

  • Den gule/orange kasse samt prissplatter - De vejer rigtigt MEGET
    og er efter min mening for stor en kontrast - i for stor mængde.
    I kunne evt. kun bruge bag overskrifterne, og tone den ned de andre
    steder (evt. samme farve som venstre bøjle i top-billedet. Dette vil
    stadig give god opmærksomhed, men virke knapt så
    Ved prissplatterne hører den ikke hjemme - her vil en blålig farve
    passe bedre ind.

  • Links med "om trendy baby" og "vilkår for køb", kunne i med fordel
    flytte et andet sted hen - evt. i menuen, i bunden eller under søgefeltet.


Det var lidt forslag fra mig :-)

Dbh Ronni
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Tillykke med det nye design. Jeg er nok desværre nødt til at stille mig for mig selv ovre i hjørnet, for det siger ikke rigtigt mig noget.

Jeg syntes simpelthen der mangler en rød tråd; Hvor er sammenhængen mellem logoet og dets farver og resten af designet - hvis jeg fjerner logoet hvordan kan jeg så genkende designet hvis jeg sidder med noget brevpapir fra jer? Hvorfor er boksene i SÅ forskelligt design? det ligner der har sidder 5 designere og fået lov at lave en boks hver. Hvorfor er der ramme om nogle af topbillederne og ikke andre? Hvorfor er produkterne ikke lige høje i produktoversigten. Hvorfor ser det ud som om emærket flagene og indkøbskurven bare er kastet ind.

 

Der er flere gode elementer, men vælg en linie og gå ud af den - og så husk at konvertere den til det trykte medie så der er en sammenhæng. Kort sagt få strammet lidt op på designet.

 

Tilgengæld er der stor ros for billederne over hele linien, de er sgu i top!

 

Sorry men som David syntes jeg det kunne være gjort bedre!

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Jeg må desværre melde mig under fanerne hos dem, som savner den røde tråd i designet. Det er fedt nok hver for sig og alt i alt - men det føles ikke som en helhed.

 

Til gengæld, så har jeg en ide til jeres varesortiment.

 

Når I nu har udvidet med graviditetstøj til mor, og velvære produkter - var det så ikke en idé, at tage graviditetstest, ægløsningstest og så de der sticks, som man bruger ved jordmoder besøg. Så fanger du kunden allerede når graviditeten bliver planlagt.

 

 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)