Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby i nyt design

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk. Schmidt:

Hej Martin & Co.,

En hurtig kommentar fra en hardcore børnetøjs-netshopper. Faktisk så mistede trendybaby.dk mig som kunde for år tilbage, da den gamle version (efter min helt private mening) var rodet og komplet uoverskuelig at navigere rundt i.

Lad mig sige med det samme, at jeg er ganske imponeret og at siden nu virker rigtig godt. Selvfølgelig er der tekniske småting, som undrer og giver anledning til "hvorfor-gør-I-ikke- sådan-kommentarer", men man kan ikke stille alle tilfredse og Rom blev ikke bygget på en dag. Derfor ingen gode råd om teknik og detaljer, men om det overordnede indtryk, som er afgørende for om en e-shopaholic som jeg selv :-)

Ros
1) Menuen er endelig blevet overskuelig og det er genialt, at man enten kan surfe rundt via mærker eller alt efter, om man er ude efter drengetøj, pigetøj etc.
2) Oversigten der dukker op til højre for billedet, når man klikker eks. "Til drenge" er rigtig fin og visualisering frem for tekst er en super løsning
3) Billedkvaliteten er rigtig god - og thumbs up for zoomfunktionen

Ris
1) Der er stadig et eller andet med designet - det er som om det "vil for meget", lidt enklere og ydmygt ville være rart for øjet
2) Som e-shopper (af den lidt mere seriøse slags, hmhm) er de faktuelle oplysninger blot et irritationsmoment for øjet, "om trendybaby, vilkår for køb" mv. behøver ikke den fremtrædende plads, saml det eet sted, så det ikke slås om plads med de andre budskaber
3) Der er lidt for mange gengangere under de forskellige kategorier (f.eks. etiketterne) - det kommer hurtigt til at virke som fyld

Du skriver, at I vil være Skandinaviens bedste børnetøjsbutik og det er jo ikke så lidt :-) Det er altid nemt at komme med kritik, men af praktiske ideer, der kan være medvirkende til at nå målet, vil jeg foreslå:
1) En udsalgskategori
2) En visuel match-guide, der fortæller mig, hvilke bluser der passer godt til de bukser mv. Det er altid svært at bedømme på nettet om den blå nu lige passer med den grønne. Desuden skaber det mersalg for trendbybaby.dk, hvis man ser et sæt, som man ikke lige umiddelbart ville sætte sammen og man får en "hov-var-der-også-en-bluse-til"-oplevelse = merkøb
3) Flere mærker, der er så mange fede børnetøjsmærker og I mangler nogle af de "uundgåelige"

Nå, det blev til lidt mere end en hurtig kommentar. Håber det kan bruges, jeg vil i hvert fald holde øje med siden, næste gang kontoen tillader lidt powershopping :-)

/Jannelouise

 



Tusind tak for den rigtig flotte kritik, den er jeg glad for!
Max der er direktør i Trendybaby følger godt med her i debatten og han arbejder som en hest på at udføre alle jeres gode ideer.
Et nyt site tager altid lidt tid at få helt på plads, men jeg er super stolt af version 1. Gutterne og gut'indene hos Trendybaby har virkelig gjort det godt.

Dbh Martin
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Tillykke med den nye butik - er det en standard-løsning I har valgt eller har I været ude og lave det fra "bunden"?

Går lige lidt ustruktueret frem, så ved ikke om det forvirrer mere end det gavner - but here goes:

  • Synes det virker som om I er kommet lidt for hurtigt uden om logoet, skriften er godt nok trendy, men ikke meget baby over det. Hvad betyder de to farvede cirkler inde i b'et. Ved ikke om det bare er mig der er blind og at det forstille en lille baby i en skæv vinkel.
  • Punktet Vilkår & Om Trendybaby, virker som om de hurtigt er smidt ind og ikke rigtig gennemtænkt hvor de står. De virker som om de er blevet underprioteret. Under Punktet Vilkår, ville jeg trække det vigtigste ud til at starte med, nemlig det folk kigger efter - fragt priser, leveringstid & fortrydelsesret. Hele afsnitet fortrydelsesret står med fedt, hvilket får det til at virke noget rodet.
  • Logoet for trendybaby.se er anderledes i størrelsen & farve klatten i b'et, burde det ikke være ens - på nær at .dk bliver til .se.
  • Måske man skal kunne klikke på e-handelslogoet, så man kan se hvad det egentlig står for.
  • Over-kategorier ude til venstre, ser lidt for flade ud, da det bare er en blå baggrund. Lav i stedet et lille billede i sætte ind som baggrundsbillede med lidt effekt på, som i også har alle andre steder.
  • Synes det er synd at den intro tekst i har, er med et billede - og at der så står velkommen. Burde i ikke i stedet have en H1 hvor der står Stort udvalg af Babytøj & Børntøj, så der kan scores lidt seo der.
  • Når man trykker størrelser kommer der sådan en sjov lille boks frem - hvorfor har I ikke bare lavet en jumpmenu der i stedet med hvor størrelser står og ved klik på den enkelte kommer man så til en vare. I boksen er der desuden er blå firkant i nederst venstre hjørne - hvad er den til? Den lukker bare ved klik på den ... men måske der skulle stå luk på den hvis det var det der var tanken.
  • Når jeg ligger noget i kurven, er det eneste der sker at der ændres noget oppe i højre top - altså at der står at der ligger 2 vare i kurven. Dette er i mine øjne lidt for småt - og der burde kommer en lille besked om at varen er lagt i kurven der hvor folks fokus er. Tror mange vil tænke "hmm der skete da intet der"
  • Kan godt lide jeres næste vare & forrige vare - men ville være fedt med et lille billede af den næste vare & forrige vare... så man lige kan fristes lidt.
  • Det irreterere mig at man ikke kan se fragt prisen i kurven, før jeg går til kassen.
  • Endnu mere belastende det mer-salgs billede. Kan man ikke gøre det lidt smallere og så have kurven nedeunder?
  • Når jeg trykker direkte til kassen, kommer der stadig ikke hvad fragten er på.
  • Når jeg indtaster postnummer kommer den ikke med bynavn
  • Der kom fragten så - 34 kr!! det gider jeg ikke betale...
  • Prøvede at gå tilbage - gik galt.
  • Fjern måske menuen ude til venstre - når folk er kommet ind i bestillingsforløbet... så bliver folk ikke lige pludselig forvirret over et eller andet
  • Jeg forstår ikke helt hvornår I har fået lov til at fjerne jeres telefon nummer fra jeres hjemmeside ift. PBS regler.
  • Søgeresultat-visningen er meget anderledes end den generelle, specielt synes jeg der mangler priser. Og så virker den som om den er sårbar over for cross-scripting ...

Det var en smule herfra ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god idé med chokoladen, men skal jeg købe den skal den serveres lidt mere indbydende end på en hvid baggrund.

Evt. kunne I plante den ved siden af en velpakkket picnickurv, hvor vi ser benene af to mennesker der sidder og hygger sig, og så en fængende salgstekst til.

I kan også placere afklippede rosenhoveder der har vanddråber på sig, ved siden af chokoladen og lave et romantisk tema.

For lige nu bliver jeg på ingen måde lækkersulten (selvom jeg ved at det er en højkvalitets chokolade).
 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan godt være langt ude synes jeg. Det er jo sikkert godt for mersalg men de rammer ikke godt.

Eksempel: "Holder til rulleklud" Alternativ => Massage olie (hmm), Håndklæde (hmm)
 

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og alle I andre trendi´er

 

Når jeg kigger på vare nr. 5708256325995

undrer det mig, at den fremkommer med følgende rækkefølge på størrelserne

 92, 104, 86, 74, 68, 62, 56, 116, 110, 98, 122, 128.

 Det ville klæde den, at være nummerisk Stick out tongue

 

Nightfall

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

God damn i sætter de stakkel TB folk på arbejde.

Igen tusind tak for det, i er sgu fantastiske!

Dbh Martin

Ps. Nej løsnigen er ikke en standardløsning som sådan, det er nogle der hedder Create a Site der laver den så vidt jeg husker.



Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dér!

Åååååååååhhh hvor rart med nyt design. Det er meget længe siden jeg holdt op med at kigge efter tøj hos Trendybaby, for den gamle side var fyldt med alt ALT for meget tekst jeg skulle tage stilling til. Thi også jeg handler på nettet for at spare tid (og penge Big Smile  ).....derfor et det TOP godt at man nu kan gå direkte til biddet. Super god feature at man vælger fx. pige, og at der derefter kommer en box med symboler (bluser, kjoler etc.). Den er RIGTIG god, og burde flyttes hen i venstre side i stedet for billedet af pigerne (sig mig, de har vel ikke make up på, vel???)  og teksten med "vi har samlet" etc. Selve designet synes jeg er helt fint. Er vild med sokkerne og billedet med bluserne i forskellige farver. Gode glade farver. Synes også om at jeg nu HURTIGT får en masse informationer (fx. om chockolade etc.) Synes faktisk den orange farve er helt ok. Den er ikke gul på min skærm, og går igen i noget af tøjet hist og pist. Kontraster er vigtige.

 

Alt i alt synes jeg I har ramt fuldstændig rigtigt mht hvor meget og hvor lidt tekst man som e-shopper skal forholde sig til på en forside. Perfekt! 

 

Skal I være de bedste i Skandinavien er der laaaaaaaaang vej....ikke mht designet, for det er fint, men jeres indkøber skal en tur i byen. Mine døtre ville forlange at blive tvangsfjernet hvis de skulle gå med det undertøj I har til piger....Og generelt er jeg mildest talt ikke enig I valg af mærker. Men det arbejder I jo nok også på....det der med at købe ind....

 Rigtig god arbejdslyst - der bliver sikkert travlt i butikken nu!!

 

Kh Katinka, www.blandet-landhandel.dk
 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må sige at førstehånds indtrykket af TrendyBaby er super appetitvækkende, skønne glade farver, med kontrast - kan virkelig godt lide den "gule", farverne er dæmpet nok til at de har stil.

Umiddelbart et overskueligt site, ville blot ønske jeg havde en større skærm Wink

Jeg gik ind under Solidary People og fandt en bluse til min søn, har ikke lige så meget tid - så jeg ville helst blot komme den i indkøbskurven med det samme, men det kan man ikke....er det hensigtsmæssigt?

Jeg vælger nu at se mere info omkring blusen, til højre er der nogle små ikoner, billeder af samme bluse men i andre farver, det bliver lidt rodet sammen med teksten, måske billederne kunne være nedenunder, sammen med de andre billeder af blusen?

Jeg kigger lidt længere ned på varekortet, men finder ikke noget der kan matche denne bluse...nu er jeg den type kunde som sjældent køber ét stykke tøj, men oftest sæt og som en anden har skrevet, ville det være rart at blive præsenteret for noget der matcher?

Jeg synes det er rigtig rart, at man på varekortet bliver præsenteret for tilgængelige størrelser, men jeg kunne godt tænke mig, at det var muligt at vælge kun, at se tøj fra en bestemt størrelse, igen opdelt på Pige / Dreng, så jeg ikke skal lede alt igennem for at finde ud af, at det ikke er hos jer, jeg kan finde tøj til begge mine børn.

Går jeg ind under Mor, vælger Tilbehør - for at se hvad I der har at byde på, bliver jeg præsenteret for en masse etiketter - jeg har ikke tænkt mig at skulle have navn i alt mit tøj - måske i mine børns (hvis jeg havde tid til det....) derfor bliver jeg lidt vel skuffet. Fordi jeg er mor, er jeg da stadig kvinde, mig selv, selvstændigt individ....jeg vil da også forkæles, så når jeg køber noget til mine børn, kunne jeg da sagtens finde på at købe lidt/meget til mig selv også.

Nu ved jeg godt, at det nok ikke er jeres Til Mor kategori I satser mest på, MEN jeg ville lige løbe produkterne igennem med en kvinde, der er mor, men samtidig godt kan lide at være lidt lækkerWink

Jeg håber I kan bruge min kritik til noget - et stort held og lykke med det nye layout

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen...

Jeg surfede da lige lidt videre, er vild med meget af jeres drengetøj, nu er jeg så under drengetøj -> overtøj, har kigget det hele igennem og vil nu rigtig gerne til næste side...men snyd....den finder blot den første side frem igen...prøvede flere gange, men uden held...nok en lille bug Smile

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin..

Kommer også lige med lidt feedback på jeres nye Trendybaby.. Ikke det store, men bare nogle små ændringer jeg tror ville gavne lidt..

 

Starter fra toppen..

  • Jeg syntes ikke rigtig der er noget 'flow' i siden. Den råde tråd den mangler ligesom,
  • Menuen og selve toppbanneret flyder ligesmo ikke sammen, og ser lidt malplaceret ud i forhold til hinanden. Derudover syntes jeg "Om trendybaby", "vilkår for køb" + jeres E-mærke og sprog-valg ligger utrolig rodet, og ligner at de bare er kastet tilfældigt ind.
  • Den blå og den gule kasse kunne godt optimeres til at give en lille smule mere blikfang. Budskabet i den blå syntes jeg ikke kommer hurtigt nok igennem. Den gule boks ser ret rodet ud, da det kun er enkelte af produkterne der har billede til sig. Derudover burde det altså også være sådan at man kan komme ind på vareren når man trykker på des headline eller foto. Det var de 2 ting jeg trykkede på først, før jeg endlig fandt det lille link til varen.
  • En sidste ting jeg lige vil nævne om forsiden er, at jeg ikke forstår hvorfor de gule 'bolde' der er på varene ligesom skal 'hoppe'.. Hvorfor står de ikke bare samme sted på alle billeder ?. At de flyver rundt som de gør, ødelægger lidt hele synergien syntes jeg.
Side 3 ud af 4 (34 indlæg)