Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby i nyt design

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg var inde på TB i går, faldt for "lidt" tøj til min søn -> kom det i indkøbskurven-> valgte at se denne -> ville nu vise min mand tøjet (han har "desværre" også en mening om hvad vores børn skal gå i...Wink)

...MEN fra indkøbskurven kunne jeg ikke vælge at få vist varekortet for de enkelt varer jeg havde lagt i, det betød desværre at jeg lukkede og ikke købte noget - det var sent og jeg havde hverken tid eller lyst til at skulle finde varerne igen.

Håber at det er noget I vil tage op til efterretning.

P.S. hvad er der blevet af den "gule" farve / boks - var jeg virkelig den eneste der syntes at den gav en god kontrast og lidt liv til siden???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg surfer rundt og kigger på eksempelvis overtøj, savner jeg meget med det samme at kunne læse, om det er en vinterjakke, en sommerjakke eller en termojakke... Desuden mangler det samme ved nogle selebukser – er de med foer? Det må rimelig kort kunne beskrives, hvad det er for et element – eller også kunne tingene deles op, så det var hurtigere og mere logisk at finde netop det, man søger.

Lige nu står der kun et varemærke – jeg savner en betegnelse som minimum: vinterjakke, flyverdragt, vandtætte bukser, vanter eller hvad det måtte være...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt med så meget feedback, det er rigtig pænt af jer. Noget af det har vi på "todolisten", mens andet er nyt for os.
Igen tak, jeg sætter stor pris på det!

Dbh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.....og også tak her fra!

Det har været fantastisk at have en grundig og professionel testgruppe og der har været mange gode indlæg. Som sagt vil vi gerne have den bedste shop, men I har helt ret. Der er et stykke vej :-)

Hvem er pejlemærkerne - hvilke webshops mener I er de bedste?

Max, TrendyBaby

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)