Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso under 1.000 kroner - hvem kan anbefales?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg sidder i en kedelig situation, hvor en kunde er løbet fra en ordre, der er leveret for længe siden. Der er tale om en anden Amino, og derfor er jeg særligt skuffet over sagens forløb, hvor jeg - som altid - har været meget, meget forstående. Men jeg bliver virkelig provokeret, når vi når til et punkt, hvor personen ikke engang kan finde på en dårlig undskyldning, men i stedet vælger slet ikke at svare på mine talrige henvendelser. 

Beløbet er på cirka 1.000 kroner ex. moms, og det er egentlig ikke penge, jeg mangler. Men jeg bliver ikke så tit taget ved næsen, og jeg har virkelig svært ved at ignorere det, når det endelig sker. Derfor vil jeg gerne sende sagen videre til inkasso, og jeg er som udgangspunkt ligeglad med, om jeg får pengene, så længe det får konsekvenser for skyldner.

Findes der et inkassobureau, som kan tage sig af min faktura "gratis"? Jeg har kun siddet i den her situation to gange på tre år, så jeg synes, at et decidereret inkassoabonnement er overkill.

PS: Forstå mig ret, det er ikke sådan, at jeg mister søvn over det her. Jeg har bare det princip, at det er nødt til at have konsekvenser, når folk løber fra deres regninger. Også for deres egen skyld.

På forhånd tak.

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JA, dig selv når det er under kr 100.000 så kan du selv føre sagen i fogeretten. Så send ham en rykker, hvor du skriver hvis han ikke betaler senest 10 dage fra modtagelse af rykker sendes sagen til retten hvorved der vil påløber yderligere omkostninger.

Betaler han ikke, sender du sammen med rykker 2 et betalingspåkrav fra retten som du henter på deres hjemmeside, vær meget omhyggelig med at udfylde denne. Du skal regne med omks. til retten på ca. 1.500 til retten, som han skal betale, hvis du vinder sagen.

 

 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kedelig sag, og endnu mere kedeligt at det er en anden amino.

 

Prøv at kigge engang på det her inkasso firma

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik vores advokat til at køre sådan en inkassosag og fik alle pengene hjem. Kunden betalte inkassoomkostningerne til advokaten, så vi fik hele det beløb, vi havde til gode uden "udgifter".

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan prøve transcom. Det koster ikke noget at komme i gang der. De lever af de gebyrer de kratter ind hos skyldnerne

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)