Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny præsentations video - Hvad syntes i ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har slev udarbejdet en ny video til at præsenterer VSI Group og vores kompetencer, og vil da egentlig gerne dele den med jer.

Syntes i den er lige så cool som vi selv syntes ?

">

Jeg glæder mig til at modtage lidt feedback på det :)

God weekend

// Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syns selve det visuelle er rigtig flot, men den virker meget lang og jeg tabte interessen inden den var færdig.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Daniel ret - rigtig flot rent visuelt, men kedet mig også rimelig hurtigt. Kunne man eventuelt bryde ind med nogle interview-lignende klip hist og her, hvor i fortæller lidt fremfor kun at vise tekst, og hvor musikken skrues lidt ned i baggrunden, så tror jeg ikke, det ville virke så langtrukkent. 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes den er god, dog mister man interessen inden den er færdig, hvis I gerne vil have folk skal se den færdig, og huske den så lov dem noget i slutningen, en gulerod af en art.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen som de andre også siger, den er visuelt flot - men den indeholder ikke nogen historie eller budskab - det der derfor man mister interessen, man gider ikke sidde og læse, og det man læser er ligegyldige bullets.

Det lyder måske lidt hårdt, men 80% af en film er historien, hvis ikke man fortæller en historie fortæller man ingenting, og så er effekten af videoen også ingenting.

Jeg vil altid anbefale at man bygger en historie op som modtageren kan identificere sig med, og som fortæller hvorfor der forskellige bullets er gode. Og så skal der selvfølgelig en speaker på.

I har bla. et punkt der hedder konvertering og optimering - det ved en ny iværksætter der er ved at starte webshop ikke hvad er, det er fag snak og man får aldrig forklaret hvad man får ud af det, man kan godt regne ud at det er noget positivt men hvorfor er det så vigtigt?

En video som den her, bør stille spørgsmål og besvare dem - præsenterer problemer og give en løsning (i starter lidt med et problem, men får det ikke rigtig løst)

Men fedt at se at i bruger video og jeg håber i kan bruge mine input, historie historie historie - ellers virker det ikke, det handler jo om konvertering ;)

De bedste hilsner

Meik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)