Jamen som de andre også siger, den er visuelt flot - men den indeholder ikke nogen historie eller budskab - det der derfor man mister interessen, man gider ikke sidde og læse, og det man læser er ligegyldige bullets.
Det lyder måske lidt hårdt, men 80% af en film er historien, hvis ikke man fortæller en historie fortæller man ingenting, og så er effekten af videoen også ingenting.
Jeg vil altid anbefale at man bygger en historie op som modtageren kan identificere sig med, og som fortæller hvorfor der forskellige bullets er gode. Og så skal der selvfølgelig en speaker på.
I har bla. et punkt der hedder konvertering og optimering - det ved en ny iværksætter der er ved at starte webshop ikke hvad er, det er fag snak og man får aldrig forklaret hvad man får ud af det, man kan godt regne ud at det er noget positivt men hvorfor er det så vigtigt?
En video som den her, bør stille spørgsmål og besvare dem - præsenterer problemer og give en løsning (i starter lidt med et problem, men får det ikke rigtig løst)
Men fedt at se at i bruger video og jeg håber i kan bruge mine input, historie historie historie - ellers virker det ikke, det handler jo om konvertering ;)
De bedste hilsner
Meik