Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg er ny og dette er mit første indlæg...
 
Jeg sidder og tænker på hvor man kan markedsføre sin hjemmeside ?
Har brugt QXL og Den blå avis ( online ) indtil vidre, er der ellers andre sider hvor man kan markedsføre sin side?
 
Mvh. Kim
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer vel lidt an på hvilke side det er du har, der er ikneg grunde til at spilde kr på reklame steder hvor der er ingen resons eller meget lille.

hvilken side er der tale om?
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

" turde " ikke skrive linket til siden, for er næsten sikker på at jeg bliver svinet til

Men siden er : www.nimkim.dk

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg lige har opfattet den med det korte kig jeg to er der tale om MLM og der er en del tråde andre steder i forum omkring dette.

Jeg vil dog mene at de to steder du har markedsført dem måske ikke er velvalgte da hvis man har en halv lummer forretning er det stedet man bla kan annoncer.

Er dit koncept ok (og det har jeg ikke kompentance til at vuder) skulle du måske heller annoncer steder hvor det ikke er brugte vare og lig. der er tilsalg.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Der er mange MLM-firmaer (og beslægtede) som annoncerer ivrigt med Google AdWords - er det noget du har overvejet?
 
Du kan starte med at købe for 400 kr. AdWords og se om det skaber trafik på dit site. Det gode ved AdWords er, at du selv kan påvirke hvem der ser annoncerne gennem udvælgelse af søgeord.
 
mvh Carsten
 
 
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg prøvet... men synes ikk rigtig det gav noget, men jeg lavede det sikkert forkert.
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et tip, du og måske andre kan bruge.

På den side jeg driver har vi et forum til fri reklame, dvs det er ganske gratis, de eneste krev er at man overholde det lille regelsæt vi har lavet til det forum, og at man oprette en bruger (ellers kan man ikke skrive indlæg - ligsom her på amino)

esponeringen er selvfølgelig ikke den samme som en bander på jubii eller andre store sider, men her betale man jo også kassen for at få et bander op. Men omvendt for du mere end nu betaler for

Link til fri reklame

Er det noget du kan bruge går du bare ind og laver et indlæg
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)