Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp input behøves til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har seriøst brug for input til forbedringer på vores hjemmeside. Vi har nada forstand på programmering og har brugt en standard skabelon fra one.com til vores hjemmeside.

Er den bare totalt håbløst?

Kan den forbedres og på hvilken måde?

Eller er det bedst hvis vi for en pro. til at lave den?

Eller måske lave den om til en decideret web-shop?

 

Konstruktiv kritik modtages med kyshånd...

 

Nååå ja hjemmesiden skal jo også tilføjes ggg www.unikstil.dk

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er meget bedst hvis i får en proff til at lave den.

Evt kom igang med en Scannet eller Dandomain shop, som du kan få hjælp af herinde af bl.a.
www.cygnet.dk
eller www.trofo.dk

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Først og fremmest, velkommen til Amino! :-)

 

Forslag til forbedring af din hjemmeside:
 

- Overskrift; du har ingen overskrift i dit topbanner (kassen med en blomst i). Her har man som regel hjemmesidens navn stående, du har den først senere inde på selve hjemmesiden.

- Og det skal der også gøres noget ved. Understregning af overskrifter er som regel en dårlig ide, og det samme gælder at sætte punktum efter disse.

- Navigationslinien i venstre side. Her ville jeg opdele den lidt bedre, i sektioner.

- Teksten på forsiden... er for lang. Kort den lidt ned, og lav eventuelt en "Mere..."-knap, så kan kunden altid klikke sig videre, hvis det ønskes.

- Jeg kan ikke huske, om du havde tilmelding til Nyhedsbrev; hvis ikke, så er det en god ide. Se fx. One2Speak.dk, hvor det på forsiden er muligt at tilmelde sig et nyhedsbrev. Så kan du sende nyheder og tilbud til dine tilmeldte kunder, og derved skabe et kundenetværk.

- Hvis du sælger noget, så er det som regel en god ide at gøre din hjemmeside til en egentlig e-shop, ja. Og husk: Rigeligt med information, i et overskueligt design.

 

Hvis du ikke mener, at dette kan implementeres, så kan du også gå til en professionel, og få ham til at designe noget, der ser bedre ud.

 

Håber det er til lidt hjælp!

 

Mvh. Artemis


Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm er velvidende af et proff. firma klart ville kunne gøre det bedre end os 2 amatører. MEN hvis vi selv skal bevare kontrollen over siden og kunne ændre i den, samt intet kenskab har til programmering, kan man føle sig nødsaget til at nøjes med en skabelon som vi har gjort. Kan et proff. firma lave noget til amatører, hvor vi selv kan ændre i den når det behager os. Nu er billederne jo noget som meget gerne skulle kunne udskiftet jævnligt, samt teksten ligeså. Ligesom kategorier skal kunne komme og gå. Alt det fancy som blinker og bevæger sig, er der nok som laver, og det føler vi på ingen måde er nødvendigt med de produkter som vi gerne vil markedsføre.
Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Artemis.

 

Se det var lige den slags svar som jeg havde håbet på at kunne få herinde, TUSIND TAK FOR DET

 

Vi vil fluks kikke på alle de punkter du nævnte, du ryster jo guldkorn ud af ærmerne.

 

1. Spørgsmål nyhedsbrev, hvordan laver vi det bedst muligt, uden unødvendige reklamer.?

 

Tak herfra indtil videre

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!

 

"1. Spørgsmål nyhedsbrev, hvordan laver vi det bedst muligt, uden unødvendige reklamer.?"

 

Skriv i en personlig tone. Konsulentsnak er der nok af. Martin Thorborg, der står for det her forum, er en af de bedste jeg ved på det område. Tjek for eksempel Thorborg.dk, og læs teksten på forsiden. Teksten er lang, og han gør reklame for det ene og det andet, men alligevel gider man godt læse det, og har tilmed købt noget der. Smileyer er også gode, så længe det ikke overdrives. Fx:

 

"Kære ___ :-)"

 

Brug gerne jeg og du, og vær åben.

 

Mvh. Artemis

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johan



 



"Smag og behag" naturligvis, men jeg synes at billederne (blomsterne mv) øverst på siderne ikke passer godt til din hjemmeside og det varesortiment du har. Jeg kan godt lide når der er kontraster, men det her virker ikke "rigtigt".



 



Venlige hilsner



Sanne 



Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sanne

 

 

Vi takker for dit synspunkt, og har prøvet at ændre det første billede på vores hjemmeside, så det måske bedre giver et billede af hvad vi har gang i.

Div. undersider syntes vi er ok hvis det kan være forskellige motiver, men hovedbilledet burde klart give et tydeligt billede af hvad vi har gang i.

Så den retning går vi nok efter nu.

Prøv og se om du bedre kan lide det nu???

Så det var endnu engang feedback vi kunne bruge til noget, så TUSIND TAK til dig også.

Amino er blevet vores første link på vores hjemmeside

 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johan

Med hensyn til opbygning af hjemmeside, er jeg absolut på samme niveau som du selv.

Men, - det skal ikke afholde mig fra at komme med min umiddelbare kommentar. Jeg kiggede ind på forsiden og mit intryk var at det var fint og stilrent. MEN så skiftede jeg til en tilfældig undermenu og fik nærmest et chock af baggrundsfarven (i dette tilfælde orange). Jeg kan normalt godt lide farver, men netop på din hjemmeside, synes jeg at det bryder den eksklusive stemning der er bygget op på den hvide forside.

Bare lige min mening.

 

Pøj pøj med det

 

Hilsen Skou

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver igen mit spørgsmål var sikkert formuleret forkert. Jeg aner ikke hvordan jeg for den service op at køre som hedder nyhedsbrev. Jeg er klar over at jeg selv skal skrive brevet som skal sendes ud, men hvordan virker programmet som skal ligge på hjemmesiden, så folk kan skrive sig op.

Det er simpelhen for begyndere det her sorry.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)