Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp input behøves til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

anonymous:

Jeg aner ikke hvordan jeg for den service op at køre som hedder nyhedsbrev. Jeg er klar over at jeg selv skal skrive brevet som skal sendes ud, men hvordan virker programmet som skal ligge på hjemmesiden, så folk kan skrive sig op.

Der er vist mange muligheder. Jeg er selv begyndt at bruge www.ebrev.info og er rigtig glad for det. Og de har et godt tilbud til Aminoer. Smile

I øvrigt skønne ting I har - de fortjener en rigtig lækker hjemmeside!

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skou

Du har ganske ret, og vi har allerede ændret det, vores side er på ingen måde den samme som for bare en uge siden.

 

Så TUSIND TAK for dine synspunkter også. 

 

 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne igen :-)

 

Vi er ved at gå amok for at finde gode billeder til de forskellige kategorier, men ja hver kategori burde indikerer hvad hulen det er vi prøver at sælge.

Så super duper du .....

Fra Hedehusene
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej miradesign

Damn amino rykker fed hjælp at få, det prøver vi at kikke på..TUSIND TAK for hjælpen

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre du er faldt til her på Amino, nu faldt jeg lige over at jeg var omtalt - og måtte da lige give mig besyv med.

Det ser godt ud hvad I er kommet frem til - og helt dumme er I vist ikke til det pc-halløj.

Lidt fra hoften

  • Jeres top billeder variere meget i bredde og højde - dette give et meget rodet indtryk. Få billeder beskåret så de har de rigtige proportion og gør aldrig billeder større end de er originalt, som det f.eks. ser ud til at være her: http://www.unikstil.dk/Simply%20White.html (er det forresten fra Santorini? - ser sgu ud til jeg har været der) Husk forresten at der er copyright på billeder, hvis altså i blot finder dem på nettet.
  • Centreret skrift nedsætte læsevenligheden betragteligt - f.eks. her : http://www.unikstil.dk/Handelsbetingelser.html. Prøv evt. selv at lave en test hvor tager tid på hvor lang tid I er om at læse den centreret mod hvis den var normalt venstrestilet.
  • Der er rigtig mange ting der kan forbedres i forhold til at komme længere op i søgemaskinerne. Det første vil være unikke titler & metatags.
  • Ellers hopper designet meget, prøv at holde den samme bredde på menuen også på alle sider osv.
  • I ændre farve i hele tekst området hvergang I er på en ny side - dette virker meget rodet, prøv i stedet for blot at gøre det er et mindre område der bliver ændret i farven. Se. f.eks. www.hjortekod.dk hvor jeg synes det er gjort lidt mere gennemført.
  • Nyhedsbrev kan i sætte op via en service ala www.mailinglist.dk - der finder du også en vejledning til at sætte det op på din side. Det er i dette tilfælde bare en stump kode der skal sættes ind. Koster en brøkdel af ebrev (men har heller ikke helt de samme funktioner

Angående om en professionel kan lave et system hvor I sælge kan ændre de ting I vil ønske, så er svaret ja. Jeg kan virkelig se nogen fordele for jer I at få et lille system sat op, hvor der er nogen faste retningslinier i kan ændre, som baggrundsfarve, top billede osv. på de enkelte kategorier. Dertil hvil i så kunne oprette jeres produkter i de enkelte kategorier. Så skal I ikke tænke på at skulle ændre menuen manuelt på alle sider løbende - ikke tænke på søgemaskineoptimeret, gør bestilling mulig via jeres hjemmeside ganske let (måske i anden omgang) osv. Overvej måske om I kan bruge jeres tid bedre på nogle andre ting.

 Hvis I er i København en dag er i altid velkommen til at kigge forbi Østerbro og få en snak om mulighederne.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Unikstil:
Er den bare totalt håbløst?

Kan den forbedres og på hvilken måde?

Eller er det bedst hvis vi for en pro. til at lave den?

Eller måske lave den om til en decideret web-shop?

Kære Unikstil Vi har selv til stadighed nogle af de samme overvejelser, som I har. Vores hjemmeside er lavet i Microsoft Publisher, som man også kan benytte med et minimum af kendskab til programmering. I starten var det bare for at lave en hjemmeside på en nem og billig måde. Vi blev hurtigt overbevist om, at vi havde et holdbart koncept, men vi har alligevel bibeholdt vores hjemmeside. Den er naturligvis blevet forbedret, udbygget og ændret mange gange undervejs, og det er også det, I er i gang med nu. 

Skal man absolut have en autoriseret e-shop? Den mener jeg ikke! Det kommer naturligvis meget an på, hvilke ambitioner man har, og hvor mange varenumre og ordre man regner med at få. Der er også mange fordele ved at velafprøvet system, men de argumenter er der andre Aminoer, der tager sig af Smile

 Vores hjemmeside dækker over en hobbyvirksomhed, som kun er for sjov. Vi designer og fremstiller unikke håndlavede glasperler til armbånd, så hvorfor ikke have en unik hjemmeside. Det argument kan man vel også bruge, hvis man hedder ”Unikstil”. God fornøjelse uanset om I vælger det ene eller andet. 

Mvh. Jakob

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)