Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er noget man kan tjene mange penge på!!!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

> Ligegyldigt HVOR godt det går i reklamebranchen, så er der altså ingen firmaer der betaler nogen $7.33 for at se på deres side i 20 sekunder.

hehe, nahh, det ligger mere i nærheden af $0,05 - $0,15 - hvis du er dygtig :)

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Nimkim, jeg skal ikke rakke dit forslag/dit site ned som den gængse holdning tilsyneladende er her...
 
Jeg har selv prøvet disse systemer og kan blot sige - det virker !
...endnu i hvert fald ;)
 
Det er klart, at der er noget, der ikke hænger sammen. Disse systemer giver et dagligt overskud på mellem 3 og 13% (udover dit indskud), hvilket naturligvis ikke kan lade sig gøre på almindelig vis. Et månedligt afkast på 10% ville jeg selv kunne tilbyde (på lovlig vis), men 3-13% om dagen er lige i overkanten. Jeg kan umiddelbart heller ikke se andre løsninger end, at de næste "investorer" betaler for de første, men til det kan jeg blot sige - skynd jer at smide lidt penge ind og få en hurtig bid af kagen ;)
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Olin

Du siger at du kan lave et afkast på 10% om måneden, det er da også en sjat. Hvordan gør du det?

Dbh Martin
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjae...
 
Nej jeg overvejer en udvidelse af min daglige forretning, hvor jeg vil kunne tilbyde et fast månedligt afkast på 10%, men har også et par andre projekter kørende som kunne udnyttes på den måde...
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår det simpelthen ikke.

Skid højt og flot på, at man er med i et projekt, hvor man på forhånd kan se, at det blot gælder om at være først for ikke, at ende blandt "the loosers".

Det kommer vel an på hvem man er, men jeg ville ikke have det godt med mig selv.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par spørgsmål til Nimkim:
 
- Er konceptet godkendt af told og skat i DK?
 
- Udfra det var der står under FAQ, mangler jeg en lidt mere dyb forklaring på, hvor pengene kommer fra? - som Thomas Nielsen skriver, ser det ud som om at den absolut primære indtægt er ved at verve nye medlemmer. Så er der jo ikke noget reelt produkt.
 
- Har i haft kontakt med www.disafo.dk ? - det er jo MLM virksomhedernes blåstempling. Ikke sagt det er en absolut nødvendighed.
 
 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nimkim

Først og fremmest kan jeg da lige hilse og sige pænt goddag.
 
Jeg kan se at du er ret ny på Amino og jeg kan sige, at Amino er et iværksætterforum, hvor vi alle hver især delagtiggører vores viden og erfaringer med hinanden. Amino er et rigtig godt sted at finde sparring og støtte, og jeg kan se at du allerede sidder med en masse brugebar og konstruktiv kritik fra de øvrige iværksættere.
Dermed håber jeg, at du nu føler dig rigtig velkommen og du kan sikkert ikke vente med, at delagtiggøre din næste ide. Jeg håber at du vil suge den konstruktive essens til dig, hvis du altså kan finde den bag de rosende ord og den moralske støtte.
 
Jeg kan naturligvis ikke afholde mig selv fra, at tage del i denne meteorregn af visdomsord, der selvfølgelig på ingen måde er ment som et forsøg på at sparke benene væk under dig og tage alt modet fra dig, - så også du kan finde din respektive plads på bunden af samfundets hieraki.
 
Nok om det, omkring din ide...
 
Jeg synes du har fat i den rigtige ende, men der er nogle ting du bør ændre rent opsætningsmæssigt og selve det indholdsmæssige ville jeg nok renovere.
Hvis der er vigtige mangler på den informative side (primært den legitime del), så bør disse tilføjes enten ved skrivelse eller link dertil. - (Cut det ud).
Forsiden skal desuden "fange". - Der er mange måder hvorpå du kan skabe trafik til din side og i den forbindelse er det vigtigt, at du i løbet af sekunder kan fange folks opmærksomhed og stimulere deres nysgerrighed.
Prøv noget kort og præcist, og med større typer, add dit personal touch og lad for guds skyld være med at trække i defensiven allerede i anden sætning. - Du skal formidle information, ikke redegøre for alskins plat... Fortæl hvad det er... Fortæl ikke hvad det IKKE er!
 
Derudover så kommer du alt for hurtigt ind i en masse tal og detaljer og det ødelægger "læserens" mulighed for at overskue det du ønsker at fortælle.
Prøv i stedet at huske, at alt den nødvendige og vigtige information i grunden er ligeså tilgængelig for "dem" som det er for dig. - Kort sagt.. Nogle dele ville jeg uddybe langt mindre og nogle andre dele, ville jeg fokusere mere på.
 
 Omkring programmet 12DailyPro.
 
Let me see if I get this straight...?
12DailyPro er én af de mange udbydere af en relativ ny industri på internettet.
Der er tale om et firma der hver eneste dag tiltrækker opmærksomhed fra flere tusinde mennesker. Alle disse forskellige mennesker surfer hver dag et antal sider igennem...
 - Nogle sætter autosurferen til og går i bad, handler, sorterer sokker eller går ud og smider juletræet i kontaineren. - Med andre ord... de ser ikke en døjt af hvad der kører på skærmen og denne uundgåelige gruppe af mennesker udgør en procentdel af den samlede masse af brugere.
Andre kigger faktisk på autosurferen engang imellem, ofte eller endda altid. Så alle disse udgør også deres procentdel af den samlede masse...
Dvs. folks forskellighed gør at der er eksisterende målgrupper deriblandt som kan "rammes".
 
Udover disse, så vil der være dem der bare surfer efter penge og selvfølgelig dem der også surfer efter såkaldte credits. Disse credits bruges typisk til, at købe visninger for - dvs. credit til at formidle en given side.
Så når man har surfet efter profitten, så kan man surfe flere sider efter Credits (hvoraf m
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo fortaler for network marketing i den rigtige form.

Jeg ser ingen network marketing i 12 dailypro, idet man kun får refferals i et niveau, derved er der ingen grung til at bygge netværk. I mine øjne svarer det jo bare til at skaffe kunder til sit teleselskab, abbonenter til et blad eller andet, og hver gang modtage en godbid fra udbyder. Sidt fik jeg da et lækker skagen ur for at "sælge" et penge og privatøkonomi abbonnement.
 
Angående disse surfsites må jeg indrømme jeg er på blank bund, og tror heller ikke det kan lade sig gøre at trylle så meget med sine penge, at man kan lave 100% om måneden. Jeg arbejder selv med et koncept hvor vi ligger på mellem 10 til 20% om måneden, og jeg kan også selv lave det med vores produkt, men det kræver hårdt arbejde og en vis økonomi at opnå det. Det er der surfkoncepterne skiller sig ud, da man intet skal foretage sig andet end at trykke på en knap.
 
Fakta er der findes surffirmaer der har kørt i mere end 2 år, men langt de fleste lukker hurtigt.  Det er et fænomen jeg som så meget andet følger fra sidelinien, og dette med en vis nysgerrighed.
Da jeg først hørte om konceptet troede jeg det var store firmaer der reklamerede her for at komme ud til mange. 12D har efter sigende mere end 250.000 medlemmer. Det er kun medlemmer selv der promoverer sine hjemmesider.
 
Der er en holdning på nettet om at disse firmaer er pengemaskiner, og de kører så længe de kører, og det virker næsten som om at ingen bliver skuffede og overraskede hvis/når de lukker. Det er så tilpas vildt at folk går amok, der er helt sikkert gået Hyip i den.
 
Det er helt sikkert ikke et koncept man skal lægge flere penge i end man kan tåle at tabe.
Hvad angår lovmæssighed og skat.
Al indtægt er skattepligtig, utroligt den debat altid dukker op.
Om det er desideret ulovligt kan jeg ikke gennemskue, men har ikke kunnet finde ret mange onde toner på nettet.  Hvis man kan klassificere det som pengespil er det vel ulovlige, men kan man med sikkerhed det?
Pyramidespil er det ihvertfald ikke, da der ikke er en pyramide.
 
 
 
 
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej James,

den er ikke rettet mod dig

nu siger du 44% på 12 dage. Det er vel nærmere 44% på 21-23 dage taget i betragtning, at 12dp har 7 'business days' til at udbetale pengene. Så taler vi om en forrentning på omkring 2% om dagen. Uden selv at være velsignet med de evner, er det vel ikke helt urealistisk for en dygtig og erfaren daytrader, at forrente en investering med et sådan afkast? Korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Og argumentet med at, der bare skal flere nye investorer ind i forretningen, for at betaler for andres upgrades, kan jeg heller ikke følge - da mange autosurfsider lukker for tilstrømning når, 'der er nok'. Så det argument, kan jeg ikke se fornuften i.

mvh. Anton
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en smutter fra emnet. Kender nogen noget til Stormpay?

Er de gode nok?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)