Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er noget man kan tjene mange penge på!!!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/14/2006 3:39:39 PM Forfatter: Teamworker

@sidekick

Jeg tror også det er ulovligt og grangiveligt fusk, men et pyramidespil er det da ikke, da man jo ikke skal skaffe nye medlemmer.
De tilbyder et højt investeringsafkast, ens for alle, som nogen måske på gode dage kan præstere, men mit bud er at 12DP er et ponzi scam.
Der findes jo firmaer der leverer vilde afkast 1-3% om dagen og har gjort det længe, men 99.9% af surfsitene er ponzier.
Stormpay er i problemer nu, og den næste månedstid vil vise om de overlever.
Jeg kan kun sige godt om neteller, hvor jeg har været medlem i 5 år nu. Der har aldrig været noget at komme efter. Netellers primære område er spilleindustrien.

Hej TW
 
Jeg giver dig halvt om halvt ret.
 
De 99,9% er i mine øjne en tand overdrevet (men pointen holder da). Der er nemlig flere af disse surffirmaer der enten er svindel eller som har en dårlig slagplan. - Jeg har kigget lidt ind på årsagen til dette og har bla. set følgende:

Det viser sig, at praktisk talt Gud og hvermand er i stand til at lave en sådan side. Men det siger sig selv, at "Gud og hvermand" ikke har i sinde at levere kvalitetsservice eller i det hele taget operere særlig længe. Kort sagt; det er private "iværksættere" på nettet der laver svindel. - De har enten ikke resourcer eller lyst til at danne det rette fundament for en sådan forretning.
 
Personligt har jeg kig på en >meget< lille håndfuld af disse firmaer, som jeg vurderer som lovende (12DP er et af dem). - Men dette vil også sige, at en markant større del af disse firmaer er blevet vraget simpelthen fordi de virker for amatørpræget eller fordi de har været listet på en scamsite.
 
Man skal derfor ligesom med alt andet ikke kaste sig hovedkuls i det, men i stedet bruge noget tid på at finde de rette firmaer. - For som sagt kan man jo ikke benægte eksistensen af et egentligt marked, når der trods alt findes så mange firmaer der beskæftiger sig med disse trafikportaler (som det jo reelt er).
 
Faren ved dette marked ligger jo i, at langt størstedelen af alle scams i dag ligger på nettet.
Folk der vil igangsætte et scam eller et pyramidespil behøver jo ikke længere at gøre det på "gammeldavs maner" - det er meget nemmere, billigere og mere risikofrit på nettet. - Tja så selv svindlerne følger tiden og i disse tider er det nettet de kaster sig over.
 
Det positive ved dette er, at langt størstedelen af de MLM firmaer der opererer (fysisk/lokalt) faktisk ikke er camoflerede pyramidespil. - Med et organ som internettet ville det i sig selv jo være tåbeligt for bagmændene at gøre sig anstrengelserne.
 
Mvh.
 
James
 
 
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den foreløbige udgang på dette var, at stormpay valgte at indefryse folks penge, og det har de gjort i 3 uger nu. De kommer med forskellige røverhistorier, nogle troværdige, andre ikke troværdige.

 
Kort sagt - hvis man var med her, så brændte man nallerne.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen herinde som ved hvornår de åbner for kontoene igen?! Jeg har et par hundre $ liggende til udbetaling. Der er da for langt ude.. Kan de ikke lige spænde hjelmen og få smidt pengene videre i systemet..
 
Christoffer
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efterhånden også ved og være godt træt af alle de satans evigt lange mails man får - uden at de rigtigt kan give noget som helst svar på noget.

 
I want my måååånæææh!

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mistet 2000 kr  på det. Ikke det helt store beløb, men jeg vil fraråde folk at gå ind i autosurfing branchen. Invester dine penge i nogle aktier i stedet med høj risiko:) Bare mine råd.



Side 4 ud af 4 (36 indlæg)