Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til E-Learning salg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er?

Vi er ved at have et E-Learning forløb på benene i ledelse som er en del af vores uddannelses forløb på Akademiuddannelsen Ledelse i Praksis.

Da jeg er marketingansvarlig i Connection-Management tænkte jeg på om der var nogen muligheder for at markedsføre dette produkt, og derigennem få fokus på vores uddannelser, men også på at der kan følge e-learning med som man som deltager på uddannelsen kunne få adgang til kvit og frit(hvis det er en løsning).

Mit spørgsmål er derfor, hvordan ville du gøre dette?

Som yderligere information kan siges:

Connection Management A/S er et konsulenthus, som gennemfører uddannelser for virksomheder som: Volvo, Willis, Metroselskabet, Søndagsavisen og mange flere i Salg, Ledelse, Coaching og Kommunikation. Vi skræddersyr og har også faste forløb.

Uddannelsen jeg gerne vil fokusere mere på er denne her: http://www.connection-management1.dk/c/uddannelser/uddannelser-til-folk-i-arbejde/ledelse-i-praksis-fu 

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at stille dem og ellers håber jeg du kan komme med et løsningsforslag som jeg kan bruge til noget :-)

På forhånd tak

Michall Helmbæk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michall 

Det er jo et stort spørgsmål du stiller - og der er kan sikkert gives mange gode svar. Jeg ville gøre noget ud af at dele den viden du har om emnet og give folk en hel masse gratis. F.eks. lave en artikel serie på jeres blog, hvor i skriver om netop det emne kurset handler om. Lidt ad gangen. Tilsvarende kunne man sagtens lave en kampagne, hvor du sætter et nyhedsbrev op og laver en "gratis udgave af kurset". Selvfølgelig skal alt jeres materiale ikke med, men i kunne på den måde fange mange interesserede. I kunne lave en landingpage specifikt for signup til gratis nyhedsbrev om "Ledelse i praksis" med autmatisk udsendelse af 10-15 mails - f.eks. en hver uge - og så bruge f.eks. adwords til at få signups. I jeres nyhedsbrev kan i jo så arbejde på at folk til at tilmelde sig.

Det var lige 5 minutters input - håber du kan bruge noget af det.

\Mikkel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)