Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på finansloven!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en del af den opstart der senest blev offentliggjort i august 2012, hvor DSB de første par måneder ville kører med tomme tog, herefter integrerer Aarhus - Kbh og senere Esbjerg. Som jeg har forstået det, er det først køreplanen for 2013 hvor IC4 er endeligt "udfoldet".

Men det er korrekt, at der har været mange opstart på dette tog :)

Jeg har kørt i det mange gange efterhånden.. trods opstarts problemer, lækkert tog for passageren.

I din beregninger tror jeg du "glemte" at togene stopper på vej til Aarhus og tager passagerer med på vejen... og sætter af, inden de rammer København.
Jeg er nu overbevist om at IC4 toget dagligt slå amino på antal brugere :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? Wink

Der var nu nævnt både IC4 toge og rejsekortet !!

Jeg vil vove den påstand at der er flere daglige brugere af rejsekortet end af Amino ? Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jonas:
Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? Wink

Der var nu nævnt både IC4 toge og rejsekortet !!

Jeg vil vove den påstand at der er flere daglige brugere af rejsekortet end af Amino ? Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Nu var det intet om antal brugere af de forskellige tjenester da jeg nævte det ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Nu var det intet om antal brugere af de forskellige tjenester da jeg nævte det ;)

Wink Hvad gik sammenligningen så ud på ??

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lucas - Hosting4Real:
Nu var det intet om antal brugere af de forskellige tjenester da jeg nævte det ;)

Wink Hvad gik sammenligningen så ud på ??

Prøv at tag et kig tilbage på side 1 :) - Så vil du finde ud af det, ingen grund til Duplicate content :P

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
I din beregninger tror jeg du "glemte" at togene stopper på vej til Aarhus og tager passagerer med på vejen... og sætter af, inden de rammer København

Nej det gjorde jeg nu ikke, jeg tog udgangspunkt i det højeste antal pladser, antog at de alle var solgt til hver afgang og at halvdelen af dem blev solgt to gange pr. tur :-)
Så hvis det er det lave antal pladser der viser sig at være rigtigt, så har jeg faktisk antaget at hver plads sælges 3,5 gange pr. tur. 

Boysen:
Jeg er nu overbevist om at IC4 toget dagligt slå amino på antal brugere :)

Det kan de sikkert, min mission var også blot at skabe lidt god stemning en kold tirsdag.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:
Det kan de sikkert, min mission var også blot at skabe lidt god stemning en kold tirsdag.

og min var at jorde dig og din latterlige påstande ..... eller? Nej gas selvfølgelig, det var nu skide sjovt du begyndte at lave beregningen :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Prøv at tag et kig tilbage på side 1 :) - Så vil du finde ud af det, ingen grund til Duplicate content :P
Wink

Lucas - Hosting4Real skrev

" Faktisk tror jeg pris kontra antal brugere - så har amino langt flere 'kunder' end der er folk der bruger rejsekortet f.eks :P "

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lucas - Hosting4Real:
Prøv at tag et kig tilbage på side 1 :) - Så vil du finde ud af det, ingen grund til Duplicate content :P
Wink

Lucas - Hosting4Real skrev

" Faktisk tror jeg pris kontra antal brugere - så har amino langt flere 'kunder' end der er folk der bruger rejsekortet f.eks :P "

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Lucas - Hosting4Real:

Tror alligevel at aminos driftomkostninger er små nålehoveder iforhold til de beløb staten har med at gøre.

Og i sidste ende - det ville da give en god value/money ratio - langt større end mange af statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)

Der jeg snakker om det først ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi får ingen tilskud, men vi tager da imod alt vi kan få, så længe vi selv bestemmer alt :-)
Tak for rosen!

Problemet er netop at når noget kommer på finansloven er der alle mulige "kloge" hoveder som vil bestemme. Tværtimod synes jeg at Amino er et godt eksempel på at netop det private initiativ for det meste slår offentlige projekter.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)