Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min leverandør lukker!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino´er

Jeg ved ikke lige om jeg har valgt den rigtige kategori til denne tråd, men jeg har brug for hjælp!

Jeg er godt igang med at starte en webshop op med salg af tablets og bærbare + tilbehør til disse, og planen var at køre dropshipping indtil kapitalen tillader et lager.

Mit problem er at jeg ville benytte pixmania-pro, som netop efter flere dages nedetid nu har valgt at stoppe alt samarbejde til DK. Jeg aner ikke lige hvad der ligger bag denne beslutning, men der har sat mig en del tilbage i mine planer.

Jeg har en anden leverandør i baghånden, men denne er lokaliseret i Kina og derfor bliver det nok nærmest umuligt at tilbyde gode leveringstider, samt der kommer en masse indover med told osv.

Er der nogen som vil afsløre eller kender til andre dropshipping leverandøre indenfor området, evt lokaliseret i eu.

Håber i ligger inde med nogle guldkorn og på forhånd tak!

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du skal være klar over at de fleste danske it-distributører kører med ret hård kreditstyring. Det er ofte en væsentlig barriere for størrelsen af forhandlernes indkøb.

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for forslagene, jeg har valgt at arbejde videre med dcs

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)