Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretrækker I reklamebureauer eller enkeltpersoner?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle!

Jeg har netop startet min egen lille enmandsvirksomhed som art director – og skal jo derfor have skaffet nogle (flere) kunder :)

En art director er, kort fortalt, én der laver de overordnede grafiske linier for en virksomhed. Fx. kunne en opgave for mig være, at lave et identitetsdeisgn (logo, brevlinie, hjemmeside, designmanual). Det vil så være en grafiker, der fremover vil sætte fx. annoncer op, når virksomheden har brug for det med udgangspunkt i designmanualen.

Desuden vil jeg rigtig gerne lave produkt- og imagekataloger og er i den forbindelse ved at starte et samarbejde op med en fotograf. Og nu kommer spørgsmålet...

Jer, som har en virksomhed, som netop har brug for produktkaltaloger – vil I være villige til at lave et samarbejde med to enkeltpersoner frem for et reklamebureau? Vi kan lave hele kataloget fra idé til tryk, men I skulle selv stå for distributionen (eller man kan lave en aftale med trykkeriet).

Hvilke udfordringer kunne I se i et samarbejde med to enkeltpersoner frem for et bureau?

Og hvilke fordele?

Tak for jeres tid :)

Mvh Bettina

PS: I kan se lidt mere om mig og min virksomhed her: http://skindstad.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)