Sidste år tegnede jeg et antivirus abbonnement hos ovennævnte firma, men har imellem tiden fundet en share ware løsning som jeg vil prøve istedet. Igår fik jeg så bare en mail med at de automatisk har hævet/fornyet mit abbonnement for at år mere. Det er jeg jo ikke interesseret i, så jeg skrev til den mailadresse der blev beskrevet som den rigtige i mailen. Idag kom et svar tilbage om at de ikke svarede på mailen, men at jeg skulle kontakte dem et andet sted. Nu har jeg så forsøgt at ringe, skrive og kommunikere på alle numre, mails og kanaler som ligger på deres site.
Hvordan slipper jeg af med dem? De skriver at jeg har 60 dages returret!
Nogen der kender et dansk supportnummer?
Det drejer sig om 100 dollars, så det er da noget at spare!
Håber på hjælp
UHDSEN |
Ingen der kender et supportnummer?
Sidste udvej bliver at trække betalingen tilbage, men det ville jo være fint bare at annullere abbonnementet, men det virker til at være umuligt.
Kristian