Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af nyt parti - HJÆLP!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46501
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

LA er da absolut liberale - men har i mine øjne masser af mangler som politisk parti. Jeg synes partier skal være andet og mere end interesse organisationer - og ofte er der nogle komplicerede sammenhænge omkring konkurrenceborbedring som så har negativ indflydelse på andre områder

En ny interesse organisation var måske værd at starte - et nyt parti skal ha en del gode personer at byde på med bred politik, så en halvkopi af f.eks. LA har jeg intet som helst behov for (og bare rolig jeg skal nok lade være med at svare en række glødende LA folk hvorfor jeg ikke er faldet på halen over dem - selv om de da også har gode sager, det er forum ikke til for mig Big Smile)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

LA er da absolut liberale - men har i mine øjne masser af mangler som politisk parti. Jeg synes partier skal være andet og mere end interesse organisationer - og ofte er der nogle komplicerede sammenhænge omkring konkurrenceborbedring som så har negativ indflydelse på andre områder


En ny interesse organisation var måske værd at starte - et nyt parti skal ha en del gode personer at byde på med bred politik, så en halvkopi af f.eks. LA har jeg intet som helst behov for (og bare rolig jeg skal nok lade være med at svare en række glødende LA folk hvorfor jeg ikke er faldet på halen over dem - selv om de da også har gode sager, det er forum ikke til for mig Big Smile)


vh



Det har du ret i måske også svært for et parti at gøre alle glade.

De behøves ikke at opfinde den nye dybe tallerken, måske de kan låne lidt rundt omkring med ændringer som gør det til deres eget, plus egne tiltag, ellers bliver de jo heller aldrig færdig med at regne, men fuldstændig ret spild af tid med en mini LA også derfor der skal mere til end 1 mærkesag, det skal dække det hele og være et reelt alternativ til det vi har nu, samfundet har ikke brug flere som skal prøve underlige ideer af.

Vigtigst af alt har vi brug for folk som tør sige hvad problemet er og reagere på det, tage handling og ikke den meningsmåling politik som bliver ført nu, og dem som siger at de røde gør noget, gør de også men mange år for sent, det tager tid at bygge op og ingen tid at rive ned.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)