Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøbe huse, istandsætte og udleje, søger investor

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina, 

Selvfølgelig er det en træls historie du fortæller, men jeg må sige, at jeg synes det er godt, at der er organisationer/ myndigheder til at holde kontrol med begge parter.

Hvis ikke LLO var til stede - så vil man også se et boom af Låsby - Svendsen- udlejere. Men Oline, det er jo ikke det her, TS spørger om. Vi kan tage den videre på PB - men grundlæggende er vi enige - dog ikke i, at det er en SYG verden - FOR jeg ELSKER livet og vores VERDEN ;)

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er gode til at misforstå hinanden, ikke denne her verden, MEN udlejnings verden !!

:)

Vi må hellere lade hver at skrive går da helt galt :) !

God dag ! :)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Vi må hellere lade hver at skrive går da helt galt :) !

Men sjovt er det nu ;-) Skidt med misforståelser - vi kommunikerer jo på hver vores måde alt efter præference, form, miljø, uddannelse, livsværdier, livsfaser etc. MEEEN det er godt - så længe, man bare får misforståelser ryddet ad vejen INDEN det bliver til et problem ;-)

God dag til dig ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en fodnote, til debatten.

Jeg har selv gået med de samme tanker/planer, for at købe billige huse og renovere dem, derefter udlejning i 2 år af gangen.

Hertil er planen at der skal udformes en hus-mappe, som gøre lejeren opmærksom på regler og vedtægter for lejen.

I denne hus-mappe skal der indføres regler for erstatnings krav, hvis lejer har udøvet misligholdelse af ejendommen.

Nu er disse tanker ikke udspecificeret i paragraffer her, men som råd kunne det være en ide og tænke i de baner for at undgå "tunge lejere"

endvidere skal man også sørge for at lejekontrakten er udformet ordenligt og at der i kontrakten, henvises til hus-mappen og ved underskrivning vedkender man sig både at hus-mappen er udleveret og læst.

til sidst kan man snakke med sit forsikringselskab for hvordan man kan dække sig ind (hvis dette er muligt)

VH 

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med de samme tanker, og er også på jagt efter en investor

Så følger lige lidt med her, og ser frem til at høre nærmere om det lykkedes for Jer at finde en investor

 

Mvh Lars

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan de overhovedet udlejes, er min første tanke ??

De steder hvor du kan opkøbe huse/lejligheder billigt, står den halve by iforvejen tom, med massevis af ledige huse, lejmål, butikker mv.

Udkantsdanmark tror jeg det kaldes :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Kan de overhovedet udlejes, er min første tanke ??

De steder hvor du kan opkøbe huse/lejligheder billigt, står den halve by iforvejen tom, med massevis af ledige huse, lejmål, butikker mv.

Udkantsdanmark tror jeg det kaldes :)

Ja Jepser, Men det kommer jo an på hvad de regner med at vil betale for huset. Ved  bare at der er STOR konkurrence på det marked

Min far som har et stort investering -og ejendomsselskab, hvor han har tømrer, gulvlæggere, murer, vvs etc. ansat har været i gang i ca. 30 år + - og markedet er svært i dag - også i den branche. Husene er billigere i dag - men bankerne etc. er ligeledes tungere at arbejde med. Han her i dag et tæt samarbejde med Finansiel stabilitet vedr. opkøb af deres ejendomme og med hans mange år i branchen har han og hans firma en stor kapital. Ligeledes er kendt indenfor branchen, hvilket gør at han har adgang til ressourcer vi andre ikke bare sådan lige får. Trods det oplever han en gang i mellem, at han bliver bedt om at stille personlige garantier samt bankgarantier.

Har du kapital i forvejen eller risikovillige investorer så er det en god forretning, men ikke en guldgruppe som for 10 - 20 år siden.

Jeg er bestemt IKKE ude på at skræmme folk væk fra idéen, men siger bare, at den nok ikke er så lønsom i dag som for bare 10 år siden, når jeg drager en konklusion udfra mine forretningsamtaler med ham.

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har et dejligt hus, der er billigt til salg.

Der skal gøres lidt ved huset.

Dertil er der gode penge at tjene..

 

Kom frisk.

 

Kato

Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Jeg har en lidt anden del af lidt samme emne og håber du evt. kan hjælpe. 

Jeg bor til leje i et lille husmandssted men min lejekontrakt udløber her 1/9 (om ca 20 dage - ved godt jeg er sent ude men har prøvet flere) har brug for nogen der er interesseret i at købe huset så jeg fortsat kan blive boende.

Håber du kan hjælpe mig, da jeg elsker det sted.

Mvh Jette

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)