Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminomani

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er

 
Har nu efter blot få dage på Amino været ved lægen og fået konstaterer Aminomani i en meget fremskreden grad.
 
Håber snart ludomanicentrene rundt omkring i det ganske land åbner aminoman-afdelinger til alle os der bare lige skal være online et kvarter mere, for at se om der sker noget spændende på Amino.
 
Allerede nu snakkede lægen om en landsdækkende epidemi - så pas på!
 
Dette var blot en advarsel til alle eksisterende og kommende aminobrugere - Amino er stærkt vanedannende.
 
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Ja, jeg havde samme symptomer i starten og må nu fastslå at det er en kronisk sygdom.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det værste er ikke den tid, hvor man kigger.

Det værste er de dage, hvor man er henvist til at passe sit arbejde i stedet for - eller endnu værre de dage, hvor man slet ikke kan komme på nettet fordi man befinder sig et sted, hvor der hverken er tid eller forbindels. Det er dog min erfaring, at rysteturene kan håndteres ved at tage nogle få print fra MLM-debatten med i inderlommen og læse lidt på dem, når trangen bliver for stor.
 
mvh Hans
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været med her på Amino i en månedstid og jeg har allerede oplevet symptomerne. Der kommer ca. 100 nye indlæg pr. dag og man vil jo nødig gå glip af nogle guldkorn. Det tager snildt en times tid at skimme 100 indlæg igennem. Lige nu bruger jeg gladeligt en time om dagen, men på sigt kan jeg som iværksætter ikke bruge så lang tid på Amino.

fficeffice" /> 

Derfor en lille bøn:

1)      Skriv kun, hvis du har noget på hjerte.

2)      Det er kun sjældent nødvendigt at skrive det samme, som allerede er skrevet.

3)      Titlen på en ny streng skal være informativ. Det er kun de første 6-7 ord i titlen, der kan ses i oversigterne. De 6-7 ord skal fortælle mig, om jeg kan få noget ud af at læse dén debat eller om jeg roligt kan gå videre til andre emner og derved spare tid.

4)      Hold dig til emnet i en streng.

 

På forhånd tak.

 

mvh. Bo

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
mmmmmå ha mere Amino....

aminosyre grundsten i mit DNA, amino.dk grundsten i mit net.

Sygeligt afhængig af amino? Næ!
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

He-he... - Ja, det er et superfedt forum.

Emnerne er mange og seriøse. Der er altid kompetente indlæg, stærke holdninger, meninger og idéer.
For mig er det en kanon sparring.
 
Jeg tror heldigvis, ikke der findes en medicin mod denne hurtigt voksende epidemi.
 
 
 
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)