Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nede igen igen?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er desværre ikke alene - må desværre være enig.

Udvikler for flere sites som er hostet hos Meebox - og oplever fejl, bøvl og nedetid lidt for ofte.

Servicen er dog fin, hurtig respons tid.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Galatasaray:

De bliver lige nu DDOS angrebet af Redhack som advarsel for at opbevare provokerende sider. Oplyser REDHACK

Det er korrekt, at vi er udsat for et temmelig stort DDoS-angreb, der desværre har indflydelse på hele vores netværk. Jeg må indrømme, at du er meget velinformeret. Hvad baserer du på, at de står bag og at det er motivet bag angrebet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Galatasaray:

De bliver lige nu DDOS angrebet af Redhack som advarsel for at opbevare provokerende sider. Oplyser REDHACK

Det er korrekt, at vi er udsat for et temmelig stort DDoS-angreb, der desværre har indflydelse på hele vores netværk. Jeg må indrømme, at du er meget velinformeret. Hvad baserer du på, at de står bag og at det er motivet bag angrebet?

Han er sikkert en af dem ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Det er korrekt, at vi er udsat for et temmelig stort DDoS-angreb, der desværre har indflydelse på hele vores netværk. Jeg må indrømme, at du er meget velinformeret. Hvad baserer du på, at de står bag og at det er motivet bag angrebet?
Det kan være godt at vide, at Galatasaray er meget aktiv i at promote "occupy" bevægelsen som er mod kapitalismen og den måde vi udvikler samfund og finans på -

Om det er grundet til hans viden er ikke til at ane - men det har klart fremgået af mange af G´s andre tråde som du jo kan finde ved at søge på brugeren - Så måske lidt insiderviden?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

John vi har gode kontakter i miljøet :)

Jeg vil da ikke støtte en kapitalist regering, og system som støtter HIZB UT TAHRIR terroristerne i Danmark, samt giver dem forening.! TYG PÅ DEN!! Mens de er ulovlig selv i Tyrkiet of fleste dele i Europa. støt i bare disse terrorister, som i også gjorde med ROJ TV som i indså var forket efter mange mange år:D Disse Hizb ut tahrir terrorister svinger armen, og render rundt og prædiker deres holdning om at man skal dræbe jøder samt tyrkere i københavnske gader. FY FOR FANDEN. Occupy Danmark!

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

John:

Hizb ut-Tahrir opfordrer muslimer til at vælte deres regeringer og kalder til bevæbnet jihad mod Israel og resten af Vesten[1]. Partiet opfatter selvmordsbomber som "legitime martyrhandlinger"[2].



De er lovlige i Danmark, og styrer hele bevægelsen herfra de er blandt andet aktiv i terror handlinger i syrien lige pt!! Vis du er tilfreds med dette så undrer jeg mig over dig ..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Galatasaray:
Hizb ut-Tahrir opfordrer muslimer til at vælte deres regeringer og kalder til bevæbnet jihad mod Israel og resten af Vesten[1]. Partiet opfatter selvmordsbomber som "legitime martyrhandlinger"[2].



De er lovlige i Danmark, og styrer hele bevægelsen herfra de er blandt andet aktiv i terror handlinger i syrien lige pt!! Vis du er tilfreds med dette så undrer jeg mig over dig ..
Det gør jeg slet ikke jeg er 110% imod - og jeg anser heller ikke occupy bevægelsen som noget i samme ubehagelig form - så nej det er slet ikke der jeg er. Omvendt skal lovens holdes- men det er en anden sag - sov godt 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Galatasaray:

John vi har gode kontakter i miljøet :)

Efter nærmere undersøgelse, så har vi ikke kunne finde noget der tyder på at Redhack står bag, udover at du påpeger det. Det kan dog bestemt heller ikke udelukkes, at det er tilfældet. Har du noget mere konkret? Og hvorfor skulle de angribe hele vores netværk, fordi at vi hoster et provokerende website, uden at give en varsel på forhånd?

I øvrigt, så er vi af den holdning, at vi ikke blander os i hvad folk har på deres websites, så længe at det er inden for lovens grænser, så må de selv stå til ansvar for det. Er det en forkert holdning i følge dig?

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem kan i ikke finde spor af :).
Men gør det her som forebyggende

I kan bruge Cloud, et virtualiseret infrastruktur løsning. Dansk udtryk sky:). Alle Meebox infrastruktur skal bygges op på cloud-platform. hvis en af ​​serverne fejler eller blivet sat ud for angreb, vil systemet fortsætte med at fungere uden afbrydelse via Cloud.


Eventuelt søg forebyggende løsninger hos verisign.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)