Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg penge ud af min sparegris, uden at den går i stykker?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Herlev:
Smadrer lortet.

Jeg er helt enig her. Hvis det er din egen sparebøsse, så bare stik den én med en hammer.

Er det ikke din egen, så synes jeg du skal finde på alternativer, for så er du sandsynligvis ved at være dér hvor det nok ikke er nok lige at tømme sparebøssen. Måske her og nu, men hvad så derefter når pengene skal tilbage?

Er det helt umuligt at tage en snak med banken, eller noget familie?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Oftest skal man gå to sammen så man støtter hinaden - og hvordan skulle en raslebøsse dog være blevet væk - jeg vil tro man bliver politianmeldt - men sikke vanskeligheder du må være i. Tråde som handler om hvordan forsikringssvindel opdages, om man kan lade sin guitar være hos en ven og melde den stjålet - hvad der så sker, hvem undersøger, hvornår kommer de og ser i hjemmet - tømme raslebøsser - bestille to og ødelægge den ene og sige den er væk, mistet dankortet til banken grundet overtræk

Kom nu ud af de der tanker og se at få en ordning med banken, gå derned i morgen og erkend du ikke kan betale og bed dem om en ordning. Du får stadigt til at kunne bo beskedent og du får til mad o.s.v. og lad nu være med en hel masse tanker og fantasier om alt muligt, som enten er rene fantasier eller bare bringer dig længere og længere bort fra der hvor du vil kunne bunde. Få en løsning med banken, sær forbruget så lavt du kan - ellers kommer du bare endnu længere ud at svømme

Har du ikke til mad og husleje her og nu, så involver kommunen - ring til borgerservice i din kommune og sig du behøver en sagsbehandler mere end hurtigt - Sagsbehandler og banken kan godt være nødvendige begge dele for dig sådan som du synes at være galt af sted med økonomien

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er nok det bedste.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.youtube.com/watch?v=smG4SpNwWp0

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

der alle omstændigheder, så HOLD DIG VÆK fra de steder, hvor der ikke ydes kreditrådgivning, og blot lånes ud til højre og venstre.

For eksempel Ekspress bank, og alle de der steder. Under alle omstændigheder er jeg sikker på at banken, vil kunne give dig en bedre aftale, hvis du ikke er håbløst forgældet

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)