Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes denne idé allerede?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestil dig i forlystelsesparker - en chip på børnenes tøj, hvor hvis de går længere væk end antal meter, så bipper den hos forældrene. Hvis nu børnene for vild, så skal der være gps, så de kan finde dem.

Findes denne idé allerede?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg satme ikke. Men hvad så når de skal på forlystelser? Så bipper den jo helt vildt.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Hvordan flytter man emnekategori? Denne her skulle ligge i, hvordan man starter en virksomhed.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja her kommer en lyd til tekst oplevelse for forældrene når deres børn tager karusellen

.........bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipbip.bip..bip...bip...bip.......bip....bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipb.bip..bip...bip...bip...bip....bip.......bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipbip.bip..bip...bip...bip.......bip....bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipb.bip..bip...bip...bip...bip....bip.......bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipbip.bip..bip...bip...bip.......bip....bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipb.bip..bip...bip...bip...bip....bip.......bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipbip.bip..bip...bip...bip.......bip....bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipb.bip..bip...bip...bip...bip....bip.......bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipbip.bip..bip...bip...bip.......bip....bip....bip...bip..bip.bipbipbipbipbipbipbipbipb.bip..bip...bip...bip...bip....bip

Så ved jeg ikke lige hvor mange gange karusellen kører rundt :)

mvh 

Simon

Ps. Nej, jeg har heller ikke hørt om det før, men jeg ville da overveje noget bluetooth teknologi, som jo har begrænset rækkevidde, og derfor eventuelt ved brudt signal, kunne give en advarsel. Det med GPS kan sikkert nok lade sig gøre. Vi købte for kort tid siden, en anordning til vores hund, hvor vi eftersigende skulle kunne følge den live. Senderen virkede dog ikke, så lige pt. er den returneret, og vi har ikke fået det prøvet af. Men klø da på, det kan helt sikkert godt lade sig gøre.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis Amber allerede har udviklet et produkt, der minder meget om det, er det jo ligegyldigt.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

fireman:
Okay. Hvordan flytter man emnekategori? Denne her skulle ligge i, hvordan man starter en virksomhed.

Jeg har flyttet den til den rigtige kategori.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kmosen:
http://www.amberalertgps.com/

Ja okay, så var den opfundet.

Hvis du stadig er lun på ideen, så ville jeg da studere den, og så hvilken teknologi den bruger, og så høre mig lidt omkring, om det nu også var den smarteste måde at gøre det på.

Du kunne også tage kontakt til dem, og høre om du mangler en dansk forhandler, hvis du vil "nøjes" med at sælge varen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ku faktisk være smart :-)

Også specielt hvis man kunne "indstille" enheden til "forlystelse" så når ungen/ungerne hopper på en forlystelse, så kan man lige have den på lydløs i 5-10 min afhængig af hvad de forskellige parker så har sat forlystelserne til at varer i antal min :-)

(altså få parkerne med ind over systemet, så de kan vælge at karrusellen tager 4.30 min - 5.30 min, også bagefter er enheden ikke lydløs mere!)

Go for it

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker lidt om man ikke kan opnå noget lignende med diverse apps?
Der findes utallige tracker apps til både android og Iphone.

Mvh Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)