Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iStockPhoto - Proffesionelle billeder til meget små priser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allle,
 
Et lille tip: Hvis du mangler gode, proffesionelle fotografier til websites, brochurer eller markedsførings-materiale - så er http://www.istockphoto.com en lille guldgrube af gode, super-billige fotografier og illustrationer. Jeg har brugt sitet meget - og kan varmt anbefale det.  
 
Hilsner,
 
 
Jakob
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt dem i et års tid og jeg er også ganske godt tilfreds. Der er rigtig mange gode billeder til mange slags formål og gode søge og sorteringsfaciliteter. Og så synes jeg sgu det er billigt at få et billede til $1 eller derunder! :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger den også ofte, og jeg kender ikke nogle sider der kan måle sig med den.

Sidder man dog og laver et hobby projekt og man er i tvivl om man egentlig skal bruge det billede man køber, kan man med fordel smide et kig forbi www.sxc.hu som er en gratis side, billederne er ikke af samme kvalitet, men der er ind i mellem nogle gode.
 
HUSK dog lige at kigge efter rettigheder, de står nederst ved hver enkelt billede, nogle fotografer kræver man sender dem en mail og fortæller hvor det er brugt nemlig.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativet, når istockphoto etc. ikke kan levere varen:

 
Det er en helt anden prisklasse, men kvaliteten er også derefter (Gettyimages er virkelig prof, Istockphoto er mere semi/gode amatører).
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)