Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende udbetaling fra deal site

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen der har erfaring med, hvad man gør, hvis ikke man sin fortjeneste fra et deal site, der har solgt ens varer?

Svartiden fra deres "kundeservice" er gerne 3-4 dage undervejs og kun efter utallige rykkere.

3daysale.dk - Coming soon!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer vel lidt an på beløbet, men har du også prøvet at ringe til dem? Hvis de stadig ikke udbetaler, så smid dem til inkasso!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger kontrakten? 

Ellers er det vel at sende dem en rykker. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Hvad siger kontrakten? 

Ellers er det vel at sende dem en rykker. 

Hvorfor skal han sende flere rykkere, når han skriver at han allerede har sendt utallige? Flere chancer skal de vel ikke have.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KennM:

Hvorfor skal han sende flere rykkere, når han skriver at han allerede har sendt utallige? Flere chancer skal de vel ikke have.

Jeg kan ikke se ud fra det han har skrevet at han har sendt dem rykkere, blot at han har prøvet at kontakte dem.

Men mine evner til at læse tanker gennem Amino, er nok ikke lige så gode som dine.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skriver til sidst, at deres svartid er 3-4 efter utallige rykkere.. Så det må vel betyde, at han har sendt rykkere til dem!

Men du har helt ret i, at han skal sende rykkere inden de bliver smidt til inkasso.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke dealsite er det ?

Nogen skal u jo indløse værdi bevis selv og andre betaler blot efter bestemt antal dage.

Jeg har selv erfaringer med: dagens Bedste, Sweetdeal, Downtown og groupon.. Nogen gode erfaringer og nogen dårlige :)

Men lad os vide lidt mere for at kunne hjælpe

God aften

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil skrive  3 rykker, som til en ganske almindelig kunde, som ikke betaler, derefter sende dem et betalingspåkrav, som du sender til den lokale fogedret. Den er enkel og udfylde og det virker.  Du kan finde linket her: http://www.domstol.dk/Roskilde/afdelilnger/fogedretten/Pages/Betalingsp%C3%A5krav.aspx 

Har du spørgsmål til, hvordan den skal udfyldes, så gå selv i retten og aflevere den og spørg om hjælp- de er altid venlig til at hjælpe:)

Det forudsætter selvfølgelig, at beløbet er under 100 000 kr.

Det forudsætter selvfølgelig osse, at sitet har penge og du har ret i din sag.

 

 Min erfaring er, at inkassobureaur er spild af penge.

 

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som alle andre kunder, bør/skal man "kredit" vurdere det/de deal site's man vil benytte.

Et godt salgs deal site kan generere store pengebeløb, som skal videresendes til virksomhederne, men mange dealsites har ikke megen egenkapital, det kan nemt være "kolosser på lerfødder" så man bør måske være meget forsigtig med hvem man lader sine penge gå igennem.

De skal selvfølgeligt have en rimelig tid til at håndtere deres bogholderi, efter min mening er et par uger en fair tid til at behandle udbetalinger. Går der meget længere tid end det, bør lamperne begynde at lyse rødt.

De bedste påskehilsener

Finn Italy 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode forslag...

Jeg vil nødigt hænge nogen ud, men nu er det 5 dage siden jeg skrev en mail til deres "kundeservice", og jeg har stadig ikke modtaget svar. 

Nu får de lige til i morgen, og ellers kan I nok alle regne med at læse hvem det drejer sig om :) God aften til jer alle.

3daysale.dk - Coming soon!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)