Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indkøb af tøj fra Paris.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Er ved at skal åbne en tøj forretning og kunne godt tænke mig at sælge tøj fra Paris, mange henter det selv hjem fra Paris så ville høre om nogen viste hvor ?, har fundet dette sted (Cifa Fashion Business Center) nogen der kender til det ?. Ønsker dog ikke og skulle købe hele colliction, da jeg kun ønsker et lille udplug fra forskellige mærker. Søger bla. følgene mærker : Interdee Paris Fashion, An´ge Paris, Suncoo, Absolu Paris. Strass x clusive.   

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vejSmile

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du fundet ud af noget.? Jeg skal nemlig det samme. Men hvis du Googler det kommer også noget frem. Har bare endnu ingen erfaring med det
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak :-)
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et lille restlager som du kan købe til indkøbspris fra Suncoo, Interdee mm. Har også fået en masse palliettoppe hjem, som er i høj kurs. Jeg har desværre fået købt lidt for mange til mit eget firma.

Skriv, hvis det har interesse.

Venligst Julie

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juliebr

Hvis du stadig har lidt tilbage, kunne jeg godt være interesseret i et par bøjler, for at se om det kan sælge, inden jeg selv begiver mig derned, og famler i blinde i alle gaderne.

hvordan er styk antal når du handler? Jeg planlægger selv en tur i løbet af sommeren, så vil gerne være lidt forberedt.

Hilsen

Momsen2

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Momsen

Det kan jeg godt forstå. Hvis du er interesseret kan du sende en mail til julieritmann@hotmail.com, så kan jeg sende nogle billeder ;-)

Venligst Julie

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg kan se at indlægget har lidt tid på bagen, det beklager jeg. Jeg ville ikke have været helt uinteresseret hvis det ikke var fordi jeg tager afsted i august selv, med fly. Håber du har fået solgt lidt mere af dine varer. Ellers kan jeg jo vende tilbage efter turen. Hvem ved, måske får jeg selv købt for meget. Wink

Hilsen

Pia

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

må jeg spørge om du fandt Interdee, An'ge, Suncoo etc i le sentier eller findes de mærker i et andet områder?

På forhånd tak :-)

Dbh

S.L.

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

hvis du stadig har noget du gerne vil af med, kunne jeg godt være interesseret!

Dbh

S.L

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)