Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karrikaturtegninger

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen af jer der kan huske de der karrikaturtegninger man engang kunne købe i Tivoli? Man kunne lige standse fem minutter og få tegnet kæresten på en sjov måde Det kostede vist 50 kr. ell. lign.
 
Jeg mangler kontakt til mindst én, men helst et par stykker som kan tegne disse "hurtige" men flotte karrikaturtegninger ud fra et foto.
 
Der er tale om en vigtig hasteopgave som skal gennemføres - så lad mig høre fra dig hvis du kan lave ovenstående, eller for den sags skyld kender én der kan.
 
Mvh
 
Carsten O.
 
 
 
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten O

 
 
Prøv at kontakte en af designskolerne, de har som regel god viden om hvor de forskellige "hurtigtegnere" i DK befinder sig.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
plbrake.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller skriv til JyllandsPosten.... De bruger nogen som, så vidt jeg ved, ikke har det store at rive i for tiden.....

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oldenburg.

i spøg ville jeg sige - prøv jyllandsposten - de kender til en del karrikaturtegnere ;)
Et lidt mere konstruktivt bud kunne være at prøve http://tegnebordet.dk/ - her finder du
alle mulige forskellige typer af tegnere, som udbyder og udstiller deres arbejde.
håber det kunne bruges.
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov bollefrø det var frækt at tage ordet fra min mundt alt imens jeg sad og skrev det :)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Foreløbig tak - den med Jyllandsposten var lige til højrebenet - de må da selvfølgelig kende nogle tegnere. Men de tør vel ikke gå uden for en dør i denne tid.  Jeg synes, at man i går i selvsamme avis, kunne læse at den famøse forening bag "rundrejsen" vist også har kontakt med en dygtig tegner (noget med Mohammed og en hund).
 
Men jeg har nu svært ved at forestille mig at min kunde kunne se humoren i det...
 
Jeg er stadig ude efter en god kontakt.
 
Mvh
 
Carsten O.
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at se på dette link: http://www.robotdesign.dk/

Så vidt jeg husker har jeg linket her fra amino, og priserne er så vidt jeg husker også ganske fornuftige...
 
mvh Carsten
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også prøve at ringe til Viveca Twellmann eller Linda Gil på 20 86 06 29 eller 28 20 52 64, jeg har dog ikke arbejdet sammen med dem, men fundet frem til deres telefonnumre via internettet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nsm70, Det er OK, at du får bløde pletter fordi jeg liiige var lidt fremme i skoene, mht. karikaturtegninger, men at kalde mig BOLLEfrø!!! det er nok at stramme den ! Jeg kalder jo heller ikke dig Nudist Sado Masochist!!!

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Carsten,

Hvilken stil er det der ønskes?
Vores illustrator og designer, Tine, har lavet en del karikaturer - hun har en ret speciel stil, som mange syntes er sjov.
 
Her er f.eks. en illustration af os fire til et tillykkekort til en af vores kunder:
  - Jeg har lige fjernet kundens logo på illustrationen inden jeg lagde den op herinde.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)