Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligdok.dk søger tekstforfatter til fast samarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en freelance tekstforfatter der skal hjælpe vores håndværkerkunder med at udfylde en god profil om deres virksomhed i de tilfælde af at vores hjælpe tekst og egen fantasi ikke rækker. opgaver vil komme løbende/sporadisk.

Det er et krav at du har erfaring med håndværksmestre.

 

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt være interesseret - smid eventuelt en mail min vej med lidt flere oplysninger.

 

Med venlig hilsen

 

Teddy

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sætter dét som et krav, så frasorterer du lynhurtigt nogle dygtige tekstforfattere. En dygtig tekstforfatter kan skrive om hvad som helst. Det handler ikke om emnet/branchen, men om at tekstforfatteren får tilstrækkeligt uddybende information og et godt arbejdsoplæg fra kunden selv. At man som tekstforfatter har skrevet om emner, der er relateret til håndværker-branchen gør jo ikke nødvendigvis ham eller hende til den tekstforfatter, der har mest føling med det pågældende emne.

Find en tekstforfatter, der med succes har skrevet tekster indenfor mange forskellige branche-områder, så er du "dækket" bedre ind. Tag eventuelt fat i Hans Stokholm Kjer her fra Amino.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle tilbagemeldingerne(også PM) - vi har fundet en tekstforfatter vi vil gå videre med for nu. . og tak for jeres feedback i tråden..det vil vi naturligvis tage til med i overvejelserne næste gang vi annoncere efter en tekstforfatter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)