Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og muligheten for å lykkes

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Samtidigt er forfatteren Ph.D. og MBA, så man skal enten være meget virkelighedsfjern eller virkeligt godt uddannet for at kalde dem uvidende.

Godt med godt uddannede folk - men det er altså ingen garanti for at der ikke kan være fiflet med bearbejdningen af data - er selv godt uddannet håndværker, ing. og HD-IØ og har set lidt af hvert derfra og har en god portion erhvervserfaring så jo jeg har set lidt af hvert og jo man skal være på vagt også over for virksomheders markedsføring naturligvis skal man det - vi ved det alle.

- men man altså ikke koncentrerer sig og de virksomheder der ikke formår, at løfte opgaven, men se på muligheden for at skabe forretningen - og den virksomhed jeg arbejder for - Forever Living Product - har mange år på bagen og med i over 150 lande - og jo der er nok en del som ikke formår, at få det ud af det som de drømte om og fik i udsigt - men det er ofte forankret i egen årsag. 


Du ved og det er også Amino-beskeden til de håbefulde - de skal vide at der skal arbejdes med opgaverne intet kommer af sig selv - men derfra og så til at skyde alt ned der bevæger sig omkring Network Marketing er ikke rimeligt.

Forstår egentlig ikke hvorfor bla. du anvender megen tid på dette - kunne man ikke bare lade de folk der har interessen for at afprøve deres muligheder uden den store risiko for store tab - få lov til at studerer Network Marketing uden disse "Smagsdommere" der ustandselig råber op!

I vor branche har vi den holdning at folk der har viljen skal ikke udelukkes for, at teste deres evner og muligheder på forhånd - så bare lad dem komme og få nogle  oplevelser - få noget træning og lade det foregå uden dine og andres bemærkninger om ulemper og ect. ect...................Wink   

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
I vor branche har vi den holdning at folk der har viljen skal ikke udelukkes for, at teste deres evner og muligheder på forhånd - så bare lad dem komme og få nogle  oplevelser - få noget træning og lade det foregå uden dine og andres bemærkninger om ulemper og ect. ect...................Wink  

Jeg kan selvfølgeligt kun støtte, at folk prøver kræfter med iværksætteri, for testet deres evner etc. men det er sundt at der er nogle der forholder sig kritisk til det.

Jeg har tit herinde hørt folk fortælle MLM er en nem og sikker måde, at prøve kræfter med at være selvstændig. Men hvad nu hvis det er forkert, hvis de tal de fremlægger på sitet holder, så er det 99% der ender med at tabe penge!!!

Det der er lidt skæmmende, ved sitet er at det faktisk er noget af det bedste dokumentation jeg har set om området. Jeg syntes virkeligt i forhold til hvad der er kommet frem, at de forskellige MLM firmaer burde havde klædt jer bedre på. Når en større undersøgelse kan vises at stortset alle, der starter på MLM taber penge på det. Så burde det være nemt for det enkelt firma, at se hvor mange der har købt en startpakke og hvor mange der har tabt på deres MLM eventyr. Men de tal, har vi bare ikke hørt nogle af, hvis de havde været gode havde man selvfølgeligt offentliggjort dem.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Jeg har tit herinde hørt folk fortælle MLM er en nem og sikker måde,


Og jeg har hørt herinde at der er mange der gerne vil prøve kræfter med egen virksomhed, men som ikke har råd til at tabe store summer og nu tør de heller ikke starte i Network Marketing hvor risikoen for, at tabe mange penge er stærkt begrænset, men hvor chancen for at komme i gang med at drive og bygge en forretning kunne begynde med Network Marketing.

Selv har jeg nu fået etableret en konsulentvirksomhed efter jeg begyndte med Network Marketing og fik de nødvendige værktøjer og økonomistyring samt kunde databaser og telemarketing rutiner udviklet og ........    Så jeg kunne drive virksomhed.

Forover Living Product driver jeg sideløbende med stadigvæk - men det er herigennem jeg er kommet i kontakt med et marked der havde behov for nogen der kunne bistå med forretnings udvikling og det får man altså også med ved at gå i gang med etablering om det så er "Spring programmøren over" eller Network Marketing der er drivkraften er fuldstændig ligegyldigt.

Bare kom i gang og forberede/udvikle dig til at drive forretning.

Af de personer der påtænker at ville begynde egen forretning er der ca. 5% der har hvad det kræver af disse 5% er der over 50% der IKKE giver sig tid til at nå målet - man "Orker det ikke" holdningen og det er klart, at så er der mange der ikke kommer videre.

Men det er IKKE forretnings modellens skyld det er de der vil igang der ikke har indset at der skal arbejdes med opgaverne for at nå mål.

Men der er mange synspunkter - men tænk på de mange der bedrages af virksomheder og sælgere i al almindelighed hvad vil du så gøre ved dem - for så får du da travlt - Held og lykke med det.    Wink

Og så får du ikke mere uddannelse i dag - har vigtigere opgaver der skal udføres. 

      

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Jeg har tit herinde hørt folk fortælle MLM er en nem og sikker måde, at prøve kræfter med at være selvstændig. Men hvad nu hvis det er forkert...

... i forhold til hvad?

- Og hvad nu, hvis de personer der undlader at starte, fordi de er blevet skræmte af "anti-propaganda" kunne have fået succes?

- Og hvad nu, hvis de personer der overvejer at starte får forkerte oplysninger baseret på generelle antagelser - i stedet for specifik info om det pågældende firma? 

- Og hvad nu, hvis de tal der bliver fremlagt på mlm-thetruth er forkerte?

Lundsby:
... hvis de tal de fremlægger på sitet holder, så er det 99% der ender med at tabe penge!!!

Er det ikke generelt for de fleste start-ups?  

Kunne man ikke sætte samtlige andre brancher ind i den ligning - og så ville udfaldet blive, at man skal aldrig starte noget op - nogensinde - for chancen for fiasko er større end chancen for succes?

Man kan heller ikke sætte et tal på succes - for hvad er det? Er Fru Jensens drøm om at tjene et par tusind ekstra om måneden med i den statistik? Er Hr. Hansens ønske om at gøre noget godt for miljøet med i den statistik? Nej vel!?

Den eneste måde, hvorpå den statistik giver mening, er under antagelsen af, at alle starter i MLM for at blive rige - og i så fald holder statistikken nok meget godt - men det ville den så også gøre i forhold til start-ups i alle andre brancher - og det er dermed faktuelt forkert at tolke det udelukkende som en MLM-statistik.  

Lundsby:
Det der er lidt skæmmende, ved sitet er at det faktisk er noget af det bedste dokumentation jeg har set om området.

Hvilket igen ikke siger noget som helst om lødigheden af sidens indhold. På hvilken måde synes du dokumentationen er bedre end på de sider jeg linkede til tidligere?

Lundsby:
Jeg syntes virkeligt i forhold til hvad der er kommet frem, at de forskellige MLM firmaer burde havde klædt jer bedre på.

Det er ikke de enkelte firmaers ansvar at klæde deres partnere på til at forsvare en hel branche - for de eneste der ytrer dette ønske, er folk som dig, der i forvejen ingen interesse har for emnet. 

Sælgere i en salgsorganisation bliver jo heller ikke klædt på til at skulle forsvare hele salgs-branchen. De skal blot kunne forsvare deres eget firma og egne produkter. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Jeg kan selvfølgeligt kun støtte, at folk prøver kræfter med iværksætteri, for testet deres evner etc. men det er sundt at der er nogle der forholder sig kritisk til det.

Jeg har tit herinde hørt folk fortælle MLM er en nem og sikker måde, at prøve kræfter med at være selvstændig. Men hvad nu hvis det er forkert, hvis de tal de fremlægger på sitet holder, så er det 99% der ender med at tabe penge!!!

Det der er lidt skæmmende, ved sitet er at det faktisk er noget af det bedste dokumentation jeg har set om området. Jeg syntes virkeligt i forhold til hvad der er kommet frem, at de forskellige MLM firmaer burde havde klædt jer bedre på. Når en større undersøgelse kan vises at stortset alle, der starter på MLM taber penge på det. Så burde det være nemt for det enkelt firma, at se hvor mange der har købt en startpakke og hvor mange der har tabt på deres MLM eventyr. Men de tal, har vi bare ikke hørt nogle af, hvis de havde været gode havde man selvfølgeligt offentliggjort dem.

Kunne du så ikke lige smide et par links til dem der siger nemt? Hvornår syntes du kritiske folk er bedst...når du sidder med dem og de vurdere din forretning, eller når de f.eks. skriver herinde. Ærlig talt så er jeg sikker på at de fleste i MLM branchen har haft møder med kritiske folk og kan forsvare SIN egen forretning.

Mener der tales 80% af alle nystartede firmaer lukker indenfor 5 år. 

Fordi folk er højt uddannet behøver de da vel ikke at være eksperter i en forretning. Du mener måske at PH.D og MBA automatisk gør dem overkvalificeret til at vurdere MLM branchen..Det virker som om du udelukkende vurdere på baggrund af deres uddannelse og derfor taler ned til os andre fordi MBA og PH.D er jo ikke bare noget man får (det er denne kommentar der gør at jeg giver 2 stjerner).  Og som Allan siger, så er det ubegribeligt at en 1%'er skulle kunne være iblandt toppen og bruge 1200$ pr. måned. Nu har jeg kendt til NuSkin siden 98 og jeg har aldrig hørt nogle sige at du skal købe hjem for så store beløb. Jeg har heller ikke hørt nogle "erfarne" folk sige at der deltages i noget som helst.

Et af de bedste værktøjer i branchen er lavet af Tim Sales og Dr. Charles King (PH.D), http://www.firstclassmlmtools.com/store/how-to-present-to-prospects/brilliant-compensation-cd 2 PH.D'er med hver deres konklusion.... (linket er med fordi her står mere om King)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
Og jeg har hørt herinde at der er mange der gerne vil prøve kræfter med egen virksomhed, men som ikke har råd til at tabe store summer og nu tør de heller ikke starte i Network Marketing hvor risikoen for, at tabe mange penge er stærkt begrænset, men hvor chancen for at komme i gang med at drive og bygge en forretning kunne begynde med Network Marketing.

Jeg ser ikke investeringer man skal lave for at være i en MLM forretning, som unikke små. Snarere tværtimod, der er rigtigt mange ting man ville kunne få lov, at sælge uden at havde en krone op af lommen.
Angående at man skulle lærer, at drive forretning af MLM. Så har jeg svært ved at få det til at stemme, hvis det kun er en procent der ikke taber penge.

Når man kan komme i gang for mindre, og gennemsnitligt har større chance for succes, så kan jeg virkeligt ikke se hvorfor man skulle kaste sig over MLM, andet end der selvfølgeligt er en sponsor eller hvad det nu hedder der bliver glad, for lidt ekstra til at dække underskuddet.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette blir for dumt men du får ha dine meninger. Jeg anbefaler deg til å finne litt mer facts før du uttaler deg. Du vet at her får du ditt eget reisebyrå og dette er produktet. Og for å ha produktet betaler du en mnd avgift på lik linje med andre MLM selskaper hvor du skal ha dine produkter mnd for å ha din omsetning. Og selvfølgelig på lik linje med andre selskaper tjener de penger som gjør en innsats. Det er det samme også her hos World Ventures. Og jeg poster selvfølgelig at MLM bransjen produserer flest millionærer ja. Om du sjekker dette så vil du finne ut akkurat det samme som meg. Men du har vel ikke gjort hjemmeleksa di. Gjør det så får du se dette svart på hvitt min gode mann.

Det skal bli meget hyggelig å se hva du svarer den dagen vi har gått igjennom lotteritilsynet for det vil skje :) 

Ha en fantastisk kveld :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Geir:
Dette blir for dumt men du får ha dine meninger. Jeg anbefaler deg til å finne litt mer facts før du uttaler deg.

Jeg vil klart anbefale dig, at finde en eller anden saglig begrundelse for hvorfor de 99% der taber penge på MLM, ikke gælder for det tilbud du prøver at få folk til at købe. Lige nu er der da ikke nogen der hopper på, det ser jo helt håbløst ud.

Det kan godt være at du selv syntes det lyder fint, når du beder andre om, at få styr på deres facts, men når du ignorerer hvad der ligner saglig forskning, så er det dig der kommer til at virke som en der ikke har styr på noget som helst, men er villig til at sige hvad som helst for at sælge.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en skam for dig og mange andre, at du fortsætter med fremførelse af samme synspunkt uanset, at der er andre realiteter i de informationer du her får! Men til gavn for de mange er det en fornøjelse at se hvordan du afslører manglende konkret viden om emnet du så bastant udtaler dig om den ene gang efter den anden. Det er måske din filosofi om livslang læring.

Forever Living Product - levere en ny forhandler produkter og div. kursus -og markedsførings, materialer - gratis kursusaktivitet og support. Varerne kan du begynde at afsætte med det samme - alt dette for under 3000,- kr. Så er du i gang!   

Her er stort set ingen risiko - for at rende ind i betydelige tabte investerings kroner - at du så ikke tager ved lære af alle de input du her får og blot fortsætter med dine egen vildfarelser er så for din regning, men synd for de der gider at læse dine input!

Lundsby:
.......... så kan jeg virkeligt ikke se hvorfor man skulle kaste sig over MLM, andet end............ 

At du så ikke kan se det - men det skal du ikke tænke på for det gør ikke noget! 

Har du ikke noget mere fornuftigt at tage dig til? 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
Det er en skam for dig og mange andre, at du fortsætter med fremførelse af samme synspunkt uanset, at der er andre realiteter i de informationer du her får! Men til gavn for de mange er det en fornøjelse at se hvordan du afslører manglende konkret viden om emnet du så bastant udtaler dig om den ene gang efter den anden.

Det så sjovt som MLM'ere fremfører at deres modstandere mangler viden, er det noget i lærer på de kurser I får med i jeres startpakker.
I dette tilfælde er det jo åbenlyst, at det er dig der ignorer fakta. En akademiker der brugt langtid på at forske i emnet, konkluderer at 99% taber penge på deres MLM eventyr.

Det bliver du selvfølgeligt nødt til at finde et bevis, for at det ikke gælder det du sælger. Ellers har du jo tabt, det kan alle se (alle der ikke er i MLM). Dine små julelege, med at kalde andre uvidende, spørge om jeg ikke har andre ting at bruge tiden til etc. stiller dig bare i et dårligere lys.

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)