Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af t-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey venner :) 

Jeg står og skal have fat i en der har noget med import at gøre. En slags tøjagent har jeg hørt at det skulle hedde. Det skal jeg fordi: 

Jeg står og skal bruge nogle t-shirts. Jeg skal have dem produceret i udlandet. Ikke nok med det skal jeg både have lavet dem i et specielt stof (vides ikke endnu) + nogle specielle mål. Altså længden osv. Er der nogen der har noget med import fra udlandet at gøre som kan hjælpe mig? 

Mvh Emil med et smil

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af folk herinde som kan hjælpe dig, men de fleste af os kan godt bruge lidt flere detaljer før vi kan give dig et bud.

Hvad er ca. antal pr design? Hvor mange design ca.? Har du en designer/konstruktør som hjælper dig?

Stort set alt tøj er produceret i udlandet, så spørgsmålet er om du ønske at købe fra en dansk agent, grossist eller om du selv vil stå for importen?

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar Jens! Lige hvad jeg havde brug. Allerede nu har du hjulpet mit et skridt nærmere på min først million. Thumbs up! :) 

Jeg skal have fundet en leverandør der kan levere t-shirts til mig i nogle specielle mål. Altså længde, bredde og ærme længde. Oveni det skal de også være i nogle farver (Vides ikke endnu) samt evt en lomme på brystet i en anden farve eller måske bare et mønster på brystet. 

Jeg står selv for det hele.

Hvordan finder jeg en dansk agent? Og hvis jeg selv vælger at ville stå for det, hvodan får jeg så kontakt til en fabrik i udlandet? Evt Kina. 

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 jeg kane en som her en fabrik i udlandet , han laver alt var du vill, renge til ham pa 0020107598710 aladin

han kommer ogsa til dk snart ,du kan ogsa renge til mig pa 26186293

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)