Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med smartweb?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg nogle gange har fået af vide, at min nuværende webshop virker utroværdig prøver jeg, at finde en anden mulighed. Jeg har fået dette link af en og vil høre om der er andre der har erfaring med http://www.smartweb.dk/webshop/# ??

Har jeg forstået det rigtig, er der dankort betaling med i de 299 kr om måneden? :)

Håber nogen kan fortælle mig om dette er en fin mulighed, eller om jeg skal finde en anden løsning?

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der har prøvet smartweb? Eller kender en anden mulighed? Gerne med dankort betaling.. :D

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gratis i 30 dage så hvad har du at tabe

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle:

Er der slet ingen der har prøvet smartweb? Eller kender en anden mulighed? Gerne med dankort betaling.. :D

Måske du også skulle give folk lidt mere tid til at svare end 45 min.. Men som der bliver skrevet så er det gratis i 30 dage og så har du jo tid til at prøve det af!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Jeg bruger Smartweb:)

Jeg havde i 7 år min shop hos danmarks største udbyder af webshops, og følte ikke rigtig at der var nogen udvikling. I november 2012 tog jeg chancen og flyttede til Smartweb selv om jeg godt var klar over at det ikke er helt uden problemer at flytte en stor shop.

Jeg bad Smartweb om et tilbud på flytningen, og det var meget fair. Der opstod som forventet lidt problemer, men de blev lynhurtigt løst.

Nu har shoppen kørt nogle måneder og jeg er super tilfreds. Shoppen er integreret med E-conomic hvilket har lettet hverdagen meget.

De har en god kundeservice (jeg har haft fat i dem 2 gange i dag:-)

Det som jeg er rigtig glad for, er at der hos Smartweb hele tiden sker en udvikling. De har lige lavet bestillingsforløbet i et trin hvilket har fået konverteringsfrekvensen i vejret. Jeg har selv haft nogle ideer, og de blev efter et par uger ført ud i virkeligheden selv om det krævede en del programmering fra deres side. 

Så jeg vil gerne anbefale dem.

PS.

Jeg har ikke aktier i Smartweb:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)