Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrermesteren her, har selv bygget hjemmesiden!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har lige læst et artikel her på Amino om hjemmesidedesigns og deres virkning på folk..

Så selv om jeg egenligt har holdt mig tilbage, da jeg er bange for jeres dom og at jeg skal lave det hele om, så har jeg nu bestemt mig for at spørger jer til råds alligevel !

Er min hjemmeside godt nok ?    - www.MosegaardKnudsen.dk

- Den skal udstråle at vi er et tømrerfirma det er nede på jorden, henvender os til almindelige mennesker, men at vi har fuld styr på hvordan man udføre kvalitets tømrerarbejde.

 Jeg har efter råd, blandt andet her på amino, selv lavet alt lige fra logo, tekster, til hjemmeside designs m.m.

Sig din mening !

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart syntes jeg siden ser fin ud samt den er funktional, kan specielt godt lide jeres design :-)

Syntes også det er super fedt, at du selv har kastet dig ud i at lave siden. Må man høre hvor længe det har taget?

Mvh.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser fin ud, men den er rigtig langsom hos mig!

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side!

Jeg synes du er sluppet rigtig godt fra den. Kan rigtig godt lide de billeder du har, under hvert punkt.

hastigheden er rigtig fin her! :-)

DBH

Tim

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra det er opslaget her på Amino der har gjort den langsom, jeg har også selv problemer lige nu !

Det har faktisk ikke taget så lang tid at lave selve grund designet, det tog et par søndage, inklusiv en masse gode læsning på amino, hvor man hurtigt kommer til at læse alt muligt andet der intet har med hjemmesiden at gøre  :-)

Men jeg bruger da stadig et par timer i ugen på at ligge nye billeder m.m ind, så jeg holder ikke øje med mit tidsforbrug men ser det som en hobby.

 

 

 

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes også den er fin, og jeg synes faktisk det er vigtigt at ens hjemmeside udstråler hvem man er, og det kan ikke gøres bedre end når man selv laver den.
Vi har også selv lavet vores, og den er da garanteret ikke lige efter bogen, og en prof ville have lavet meget anderledes, men vi har fået meget positiv feedback på det at den er så personlig.
Det samme vil jeg så give til dig. Godt arbejde!

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt fin side!

Jeg ville dog få lavet en hvid eller i hvert tilfælde ensfarvet neutral baggrund i læsefeltet. Det er forstyrrende med de bjælker på den del man læser. 

Dropdown menuen er lidt smal - i kunne måske med fordel få lavet en eller anden adskillelse af de enkelte menupunkter i den dropdown. 

Flot logo!

Jeg synes det er rigtigt godt at i har en tydelig "Call to Action" - nemlig jeres telefonnummer øverst til højre. Måske kunne i endda fremhæve det en lille smule mere. 

Og så er det jo svært at svare på om jeres hjemmeside er "God nok" - det kommer jo an på, hvad du vil med den?

  • Skal den dukke op i Google og skaffe nye kunder
  • Skal den vise kunder der kender jeg, hvad i kan 
  • Skal den bruges til at henvise kunder i annoncer i aviser etc. til jeres side?
Hvis den skal dukke godt i Googles søgeresultater, så ville jeg skrive lidt længere tekster og optimere lidt mere på title og description tags.
Men alt i alt rigtigt rigtigt fin side!
\Mikkel
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres kommentar, jeg er lettede over det ikke er helt galt !

Sidens første priotet er at få flere kunder via google, og vi ligger da også på første side, pt 3 øverst,når man søger efter en tømrer i Fredericia.

Ja -God nok, her mener jeg om, folk får tillids nok til at ringe til os !!!

Jeg prøver hele tiden optimere teksten, men er også bange for at skrive så meget at folk ikke gider læse det.

Ang. baggrunden så mister jeg lidt af det flydende design, hvis baggrunden blot er hvid, jeg vil kigge efter en mere diskret baggrund.


 

 

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mosegaardknudsen:
Jeg prøver hele tiden optimere teksten, men er også bange for at skrive så meget at folk ikke gider læse det.

Det er der massere af løsninger på... skriv som aviserne. De skriver teksterne, så det vigtigste står først, så mindre vigtigt derned af. Og hvis du opdeler teksten i naturlige afsnit, hvor man ikke nødvendigvis behøver at læse videre, så gør det ikke noget at alle ikke gider at læse det hele. 

Og sørg for at billederne osv. er med i den øverste del af siden.

Mosegaardknudsen:
Ang. baggrunden så mister jeg lidt af det flydende design, hvis baggrunden blot er hvid, jeg vil kigge efter en mere diskret baggrund.

Tja, men du mister nok mere, hvis folk folk synes at teksten er træls at læse? Design er ikke det vigtigste - det vigtigste er at folk bliver længe nok på din side til at beslutte sig for at skrive dit telefonnummer ned eller ringe til dig med det samme... :-)

Mosegaardknudsen:
Sidens første priotet er at få flere kunder via google, og vi ligger da også på første side, pt 3 øverst,når man søger efter en tømrer i Fredericia.

Ja, den dukker fint op i Google Lokal søgningerne, men det er jo ikke det eneste folk søger på :-) Du kunne med stor fordel også lave noget linkbuilding til din side. Jeg har pt. kun kunne finde links fra 3 domæner til din side - det ene er amino.dk :-) 

\Mikkel

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for feedback´en og vil helt klart arbejde videre men disse råd !

Hvis der er andre der har noget at tilføje er i selvfølgelig også velkommen med det !

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)