Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på endnu en webshop. :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler postnummer og by i din adresse :)

Ellers flot side! Er der noget salg i "Shamballe/Nialaya armbånd"?

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas.S:

Jeg mener det er en fin webshop (som jeg kan se du har købt dig til. mayashop) som du sikkert også har brugt nogen tid på at redigere og lave bedre. Dog syntes jeg at der er en del der har lige præcis det samme design.

Mvh 

Niklas S.

Så har besøgende da en "hjemmelig" følelse  :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:
Jeg har selv set eksempler på at netop det at bruge paypal, hvor folk f.eks. ikke kan betale med dankort betyder en hel del for konverterings procenten og jeg har også hørt om eksempler, hvor det ikke har betydet ret meget. Det afhænger helt af kundegruppen. Jeg ligger desværre ikke inde med konkret dokumentation på det,

Du modsiger dig selv hele tiden. Og jeg forstår godt at du ikke kan forstå mine kommentarer da de jo ikke stemmer overens med dine. Men sjovt nok er det de fleste Danskere der kender Paypal idag. Inklusiv de fleste Amino brugere. Du kan selv søge lidt på det.

Det er en meget gameldags indstilling til betaling på nettet du har. De fleste har Visa Dankort idag. Og det kan du også betale med via Paypal. Hvis du vil fange de sidste Danskere med et rent Dankort kan du jo bare tilføje ewire. Men du vil åbenbart hellere støtte Nets og Dankortet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:

Du mangler postnummer og by i din adresse :)

Ellers flot side! Er der noget salg i "Shamballe/Nialaya armbånd"?

Tak for kommentaren.

Jeg har lige startet den igår. Så har stadig mit første salg tilgode. Men forhåbentlig er der stadig salg i det.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du modsiger dig selv hele tiden. Og jeg forstår godt at du ikke kan forstå mine kommentarer da de jo ikke stemmer overens med dine

Jeg kan ikke lige se hvor du mener jeg modsiger mig selv? Jeg forstår udmærket dine kommentarer, synes bare ikke de var særligt konstruktive for trådstarter, men det er selvfølgelig ikke mig der skal vurdere det.

Michael:
Men du vil åbenbart hellere støtte Nets og Dankortet ?.

På ingen måde og som sagt ville jeg også teste det i forhold til min kunder. Jeg er ret overbevist om at det at du bliver sendt videre til paypals betalingsvindue får folk til at falde fra. Jeg har ikke selv testet med paypal, men lavet en anden test, hvor det at skifte fra et eksternt betalingsvindue til en betaling hvor folk blev inde i shoppen hævede konverteringsprocenten med omkring 30%. 

Jeg kender ikke selv til ewires betalingsløsning, men det kan sagtens være at den fungere glimrende. Jeg har ingen steder i denne her tråd skrevet at man nødvendigvis skulle vælge NETS. 

\Mikkel

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Jeg tjekkede hjemmesiden på telefonen(Lumia 920) og da jeg kom ind på hjemmesiden kunne jeg ikke rigtigt se logoet og noget af teksten da jeg scrollede ned men nogle af tingene virker på telefonen ved ikke om det bare er min telefon men det virker som om temaet ikke er helt respontivt (ved ikk hvordan det staves) men det var hvad jeg kunne få ud af det af det jeg kunne se kiggede ikke rigtigt videre:)
Venlig hilsen
VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)