Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny/alternativ software til kasseterminalsystem?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  IT Eksperten ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I WinKAS fungerer det således at du opretter dine varer i varekartoteket, varer som har stregkode er allerede klar i kassen når de er oprettet.

Varer som ikke har stregkode skal oprettes som hurtigknapper i kassen således at medarbejderen blot trykker på knappen for at tilføje varen til bon, du kan lægge dem ind efter kategori så det er nemt at overskue.

WinKAS er meget meget nemt at arbejde med.

WinKAS har også webshop integration som også samarbejder med samme varekartotek.

Du må endelig sende en PM hvis du ønsker uddybende detaljer.

Med venlig hilsen

Michael

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmaster:
Tø-hø, der blev jeg overrasket. Kører det virkelig den vej rundt? Jeg han absolut ingen forstand på hverken kasseapparater eller finans og bogholderi og er derfor nødt til at spørge dumt: Hvis man har e-conomic/WinKas - Magento og et kasseterminalsystem, hvor ligger så varedatabasen? Jeg formoder så, at en vare kun skal oprettes eet sted, hvorfra data så trækkes til de andre enheder, eller ...? Selvfølgelig er svaret ja, men forklar mig lige dette grundlæggende punkt.

Ja og nej - det er _MEGET_ forskellige fra butik til butik.

Nogen små butikker, kan simpelthen ikke bære et økonomisystem og indkøbsrutiner, men opretter blot en vare i varekartotek ( kunne være kasse, kunne være magento, kunne være e-conomic ) og sælger herefter med et stk antal ( dvs. stk lager ). hvor andre får en større økonomiløsning bagved som understøtter indkøb.

e-conomic kan fx. ved tøjkunder ikke være "master" for systemet da tøjkunder kræver varianter i farvestørrelser, og det kan e-conomic ikke.

Men det kan Magento, og fx. FlexPOS 

Varen skal kun oprettes et sted, men skal jo "ligge" alle stedet med korrekte informationer.

Hvis du kunne komme nærmere på din branche er det muligt lidt nemmere at guide dig til det rette valg og prisindeks ;) 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)