Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man skal starte et sted - Samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en 20-årig fyr fra Midtjylland. Jeg har ingen erfaringer indenfor iværksætteri, men har i flere år haft interesse for det og læst omkring det. Jeg har ingen erfaringer indenfor en branche der kan gøre mig speciel at samarbejde med, men jeg har drive, disciplin, viljestyrke til at gøre hvad jeg sætter mig for og så er jeg positiv.

Om mig:

Har taget en HHX i Struer, en lille by i Jylland - med et godt gennemsnit.

Jeg arbejder pt. som kontorelev hos Midt- og Vestjyllands Politi og er færdiguddannet den 1. august 2013.

Jeg har udover arbejde trænet karate i 12 år og har været frivillig instruktør de sidste mange år.

Jeg tager ansvar og er villig til at arbejde for tingene, hvis jeg ikke ved noget om det bruger jeg tid på at sætte mig ind i det og springer ellers ud i udfordringer med åbent sind.


Hvad angår markedet er jeg åben, jeg har snakket med flere forskellige og set på flere områder, men har ikke sat mig fast på noget, så jeg er åben for forslag.

Hvad angår fremtiden vil jeg gerne være fuldtidsiværksætter, men det tager tid og jeg forventer derfor, at min samarbejdspartner er seriøs, ambitiøs og moden.

Rom blev ikke bygget på en dag, så tålmodighed er vigtigt.

 

Hvis i har spørgsmål så skriv endelig, konstruktiv kritik og råd modtages med kyshånd, så skriv endelig.

Fortsat god weekend derude og god vind folkens!

/Michael

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)