Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DNS leverandør

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, som har gode erfaringer med en DNS leverandør, som også kan bruges af os, som ikke er hverken nørder eller eksperter på området? Jeg er træt af, at man ikke kan spørge og få et ordentligt svar, men at man skal søge i timevis i et forum, hvor man ikke forstår halvdelen

/Anni

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke selv ønsker at have ret meget med det at gøre er det stortset alle steder muligt at betale sig til at få hjælp.

I den sammenhæng kan jeg anbefale Gratisdns(.dk) og PIL(.dk) der begge har selfcare systemer, men også mulighed for at betale sig til den nødvendige support.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo www.gratisdns.dk men ved dog ikke om de er for avancerede for jer. Eller hvad med:

http://www.scannet.dk/dnshotel.asp

Der hvor I har jeres hjemmeside liggende har måske mulighed for at styre jeres DNS, det er tit den nemmeste løsning, hvis man ikke lige står med nogen viden inden for området.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders, lige mine ord :-) Dog lige lidt hurtigere end mig..

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for superhurtige svar. Det er netop gratisdns, som jeg er så forfærdelig træt af, så jeg tror, at jeg prøver at spørge vores hostingfirma.

I har selvfølgelig ret i, at man bare kan betale, men det, at man ikke aner, hvad det ender med at koste, afholder mig. Jeg ville hellere betale lidt mere årligt og så være sikker på, at det virkede hele tiden, for jeg synes at det med jævne mellemrum holder op med at virke - uden at jeg ved hvorfor.

Ha' en god dag

Anni

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anni,

Hvem har I som mail/webhotel leverandør i dag?

Venlig hilsen
Henrik Meyer
Access IT

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har BgSys, og dem er jeg sikker på, at jeg kan få til at levere den ydelse - jeg har bare ikke tænkt den vej før

venlig hilsen

Anni

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres eget domæne ligger ihvertfald hos GratisDNS, så må ikke de er til at snakke med omkring det Smile 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for et domæne? For GratisDNS virker helt tiden. Men hvis du ikke har alle 5 (men kun 2) navneservere på dit domæne, så kan det ske at dit domæne falder ud hvis de 2 navneservere du har ikke svarer (har prøvet det).

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

anniw:

for jeg synes at det med jævne mellemrum holder op med at virke - uden at jeg ved hvorfor.

 

Du kan fx bruge de værktøjer http://www.dnsstuff.com/ stiller til rådighed, for at finde ud af hvad fejlene skyldes..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)