Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LaserTryk.dk får snart nyt webdesign....er vi på rette vej?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Man er først på rette vej, når man sletter de tidligere kunder, som ikke længer ønsker at modtage mails og reklamer fra jer ...

Jeg har forgæves gentagne gange bedt jer om hverken at sende post eller mails, men dette er endnu ikke sket.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med en udskiftning af designet!

Som Mikkel siger, så ville det være ærgerligt at miste menuen til venstre. I kan evt. tilføje lidt mere indhold på forsiden - gerne et par produkter. Jeg synes, at ikonet til videoen skal være en smule større, eller markere sig mere på en anden måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Fedt at i er igang med at få en ny hjemmeside. Smile
Når jeg tænker nyt design, tænker jeg desværre for langt fra det oplæg jeg ser på www.test.lasertryk.dk 

Hvorfor ikke slå sig løs og tænke i helt andre og mere konceptuelt, rent og brugervenligt design, som netop er på mode lige nu ?

Beklager mine hårde ord, men den får altså tommelfinger nedad hos mig - med en overskrift ala. "Endnu en 90'er/Frontpage hjemmeside...."

Her er et par inspirations- links, der måske/forhåbentlig kan være med til at hjælpe jer lidt på vej i den rigtige retning:

Awwwards.com 

Webdesignledger 21 excellent portfolios and design agency websites

40-impressive-ad-agencies-website-designs-for-inspiration

www.behance.net/search?search=Print+Agency

dribbble.com - Søg på dribbble.com efter Print Agency


Venlig hilsen
Nils 

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TinaMaria,

Hvis du modtager mails fra os mod dit ønske, så fang mig lige på anders@lasertryk.dk (kan ikke se din mailadresse).
Det duer selvfølgelig ikke. Det er straks værre med directmails via Post Danmark....her er vi ude i nogle tilkøbte adresselister,
som kun bliver vasket op imod Robinson-listen.

Mvh,
Anders Grønborg. 

 

Tinamaria:

Man er først på rette vej, når man sletter de tidligere kunder, som ikke længer ønsker at modtage mails og reklamer fra jer ...

Jeg har forgæves gentagne gange bedt jer om hverken at sende post eller mails, men dette er endnu ikke sket.

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,
Tak for feedback. Jeg har besøgt dine links og jeg er helt enig, de er noget med "fresh" i looket.
Men husk, at vi jo ikke er et fancy reklamebureau, men et trykkeri.
Jeg ved fra vores brugerundersøgelser, at kunderne lægger helt utrolig meget vægt på, at det er nemt at bruge sitet.
Det kommer foran "kvalitet" og "leveringstid". Kun "pris" er foran "at det er nemt".

Men igen, tak for links...der er måske en ide eller to, man liiige kan lade sig inspirere af.

Mvh,

Anders Grønborg, direktør, LaserTryk.dk. 

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg kan rigtig godt lide jeres nye side - også det pink - og det er ikke bare fordi jeg er hunkøn :o) Cyan og Magenta kan bare noget sammen.

Jeg synes dog at jeres Trustpilot-scrolldown ikke virker optimal - der synes jeg at standard widgeten er bedre - måske også placeret et andet sted Smile


Venlig hilsen
Louise

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Tak for feedback. Det kan godt være, at det pink mere tiltaler piger ;.)
Ang. TrustPilot feed, hvad ønsker du så forbedret? Du kan evt. maile på anders@lasertryk.dk.
Vi har selv fået kodet det feed, da jeg er ked af, at folk forlader vores site, hvis de bare  
lige vil læse en anmeldelse.

Mvh.
Anders Grønborg 

Louise:

Hej Anders,

Jeg kan rigtig godt lide jeres nye side - også det pink - og det er ikke bare fordi jeg er hunkøn :o) Cyan og Magenta kan bare noget sammen.

Jeg synes dog at jeres Trustpilot-scrolldown ikke virker optimal - der synes jeg at standard widgeten er bedre - måske også placeret et andet sted Smile


Venlig hilsen
Louise

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig lige en mail


Venlig hilsen
Louise

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)