Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi feedback på min shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Aminoer

Jeg vil blive meget glad hvis i ville gi mig noget feedback på min shop www.ecochild.dk - alt har selvfølgelig interesse! Også løsningsforslag og gode råd!

Tak for jeres input!

Ha en dejlig dag 😊

Mvh Lotte

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte.

For mig virker det alt for overvældende. Her er et par gode tips:

1: Hav kun det absolut mest nødvendige tekst på forsiden. 

2: Lav nogle forskellige små tekst-bokse i siden med nyttig info. = det giver kunden overskud

3: Logoet skal et andet sted hen

4: Få noget visuelt op, noget kunden kan se på der fanger opmærksomheden, evt nogle af dine produkter som pt bare ligger langt nede på siden, det er ikke et sted man når ned.

Håber det hjælper dig.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er måske en smule uoverskuelig. Overvej eventuelt at introducere nogle flere farver, så købsknapperne har andre farver end resten af designe, så de skiller sig mere ud. Det plejer at hjælp til konverteringen! :)

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I de første 10 sekunder jeg kigger på dit website tænker jeg ikke at det er en butik, men en informations side. Derfor syntes jeg at du skal rykke de produkter du har på forsiden en smule op, så man ser dem fra start når man besøger din hjemmeside.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte.

Fin shop. Men lige da jeg kom ind tænkte jeg ikke at det var en shop, men en blog om børnetøj. Da der i højre side stod holdninger til børnetøj, troede jeg du bloggede om børnetøj og ikke solgte det. Shoppen er MEGET uoverskuelig. Når man klikker sig ind på et produkt bliver det vist nede i venstre hjørne. Kurven ligger i bunden af siden. Det er no-go. Den skal meget firkantet set sidde oppe i højre hjørne. Kig på andre webshops og følg strukturen, og lav så dit eget design. Farvevalg synes jeg er rigtig godt.

Så vil jeg også mene at du skal droppe vip shoppen. Det er bare irriterende. Den gør ikke en skid gavn.

Mange hilsner

Mads

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får også lige mine 25 øre herfra.

Jeg kan egentlig godt lide den grønne farve, men overvej om ikke det er dumt i teksterne. Den er ikke så læt at læse.

Jeg lægger mærke til at du har et SEO firma link i bunden - hvorfor det?

Samtidig har du et h1 tag på forsiden med 'SPAR 20%' Er det virkelig det du ønsker at RÅBE ud til Google? Jeg vil mene det burde være dit firmanavn. Det går for i øvrigt igen på kategorisider og produktsider. Det er bestemt ikke hvad SEO'er normalt anbefaler.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Swingcar.dk:

Samtidig har du et h1 tag på forsiden med 'SPAR 20%' Er det virkelig det du ønsker at RÅBE ud til Google? Jeg vil mene det burde være dit firmanavn. Det går for i øvrigt igen på kategorisider og produktsider. Det er bestemt ikke hvad SEO'er normalt anbefaler.

Der er sgu'da ligeså ligegyldigt som firmanavnet. Folk søger ikke på ens firmanavn! Det skal være de produkter man sælger!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)