Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min idé så god - som jeg selv synes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 Jeg kunne godt tænke mig at få jeres feedback på både min idé til den webshop som jeg har. (hvis I ikke kan finde ideen er det at sælge IT-udstyr, mobiler bl.a specielt henvendt til kvinder ;-) Selve designet, varerne, kritik og hvad I ellers kan finde på.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

om ideen er god eller ej, kan jeg ikke afgøre, da jeg er meget fokuseret på prisen!

Jeg har bare et par enkelte kommentarer:

jeg skulle lede meget længe for at finde ud af om du tager imod kreditkort/dankort. Det skal altså være meget mere synligt.

Jeg synes det virker meget vildt, hvis dine lagertal passer, så har du lager for 2-3 millioner i din lille webshop ?

 

Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Tak for linket ;-)

Jeg tror også at kvinder er obs på prisen. Men da jeg kun har en forsvindende lille fortjeneste, da jeg er en lille webshop og ikke kan få bedre priser fra mine leverandører (som også spiser det meste af fortjenesten med div gebyrer op) kan jeg ikke gøre det billigere. Jeg er dog billigere en Wupti med en del varer.

Ang. mine lagertal, så har jeg intet lager men køber direkte fra leverandører og det er så deres tal jeg skriver ind.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan håndterer du levering fra dag til dag, hvis du ikke har noget lager?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentlig at det er en cool idé.....

Jeg kan ikke lide "Definer dig selv" også selvom der ikke manglede et "é" ;o) Umiddlbart så ville jeg tro at en del ville opfatte det som fornærmende, men jeg er jo mand...he he.

Kan ikke lide måden som kurven fyldes op....fik bestil 3 telefoner før at det gik op for mig at system havde fattet mit køb ;o)

Jeg får ikke at vide hvornår jeg får min telefon!!!!!!!!!! (så er det ihvertfald efter at jeg skal taste oplysninger ind og det er for sent)

Kan man betale med kort? det er ikke tydelig, hvis man kan

Rodet tekst under "travelmate" - nærmest umuligt at fatte specifikationer...totalt zikzak

Hmmmm.....umiddelbart, så ville jeg tro at det var nødvendigt at finde endnu mere specielle ting. Meget af det er helt almindelige produkter, som kan købes billigere andre steder. Jeg ved ikke om det ville gøre en forskel, men hvis du fandt nogle vildt fede design-ting, som appellerede 'kun' til kvinder, så ville det måske være bedre?????

Jeg er ikke vild med dit "logo" i toppen...synes det er irriterende for øjnene....

Jeg tror at det er muligt at appellere til kvinder, men jeg tror også at det skal være endnu mere udsøgt....

Held og lykke med det ;o) 

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. Den er også helt gal med skrifttyper/størrelser

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

 Jeg bestiller hos mine leverandører når jeg får en ordre og så sender de direkte til kunden :-) 

Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business.

Tak for den tid du har brugt på min shop. Jeg vil straks gå i gang med at tjekke efter zigzaggere og skrifttyper.

Definér dig selv er bestemt ikke ment fornærmende og jeg synes faktisk at det passer ret godt. Så den beholder jeg. Ligeledes grafikken i toppen, for der har jeg til gengæld hørt meget godt.

Jeg ville rigtig gerne have mange flere varer som henvender sig til kvinder. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle leverandører som forhandler dem. Så hvis du/I hører om noget så fortæl endelig om mig eller send mig en mail.

 Igen, tak for dit input

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvorfor du henvender dig til kvinder, hvad er forskellen i at købe produktet hos dig eller en af de mange andre der ikke lige henvender sig til kvinder? Da jeg læste titlen på din hjemmeside havde jeg egentlig forventet at finde en helt masse produkter der specielt var til piger.
Nå det var lidt om ideen.

Jeg kan rigtig godt lide dit topbanner, men jeg undrer mig meget over at der står leverings estimat og total estimat i kurven, jeg får et indtryk af at der pludselig kommer en anden pris når jeg er på vej igennem bestillingen, når det jeg får oplyst kun er et estimat? Det bør vel altid være den rigtige pris du viser i kurven.

Til sidst så skal du arbejde meget mere med dine billeder, mange af produkterne har et lille bitte billede hvor man slet ikke kan se detaljerne, jeg vil gerne se flere billeder af produktet i forskellige vinkler og så ellers i god stor format.

Held og lykke med shoppen.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)