Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til test af SPAMfighter

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Efter mange måneders arbejde, er vi nu klar til at introducere den helt nye SPAMfighter klient. Vi er klar til at lægge den online og jeg blive glad hvis så mange som muligt gad at teste den.
Så i kan blive de første der ser vores nye legetøj som gerne skulle sparke den onde røv
http://download.spamfighter.com/download/pro/spamfighter_421.exe

Den virker til Outlook og Outlook Express.
Hvis i finder stavefejl, ulogisk navigation, fejl etc., så skriv bare her i tråden.
Tak for hjlælpen!

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fikst konfigurationsinterface. Den tager 1 millisekund eller 2 længere om at starte end før, men til gengæld blokerer den ikke Outlook under opstarten hvis der ingen forbindelse er til serveren. Men det kan nu godt være det er løst i en tidligere version :-). Det er jo ikke så tit det sker.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker, der er rigtig mange forbedringer til Outlook Express brugere, Outlook brugere vil primært bare have et flottere interface, men de har også hele tiden haft en meget bedre klient.
Sig endelig til hvis du har mere input.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Martin

Det kan godt være, at der ikke rigtig findes flere
genvejs-nørder tilbage i denne verden (Alle jeg kender bruger
altid kun deres mus )

Men jeg savner en (tastatur) genvej til at block''e en e-mail
direkte fra min inbox, så jeg ikke skal til at have fat i min
mus hver gang! (Jeg bruger Outlook).

Ellers er det nye interface til ''Settings'' blevet både
pænt at se på og nemt at gå til!

Tak for et super godt produkt!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Får i snart lavet den til thunderbird
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Den næste vi laver er til Incredimail og så kan jeg godt forestille mig en Thunderbird version efter det, men det skal jeg lige tænke over.

Dbh Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det glæder vi os til hvis i laver den til Thunderbird, selvom jeg bruger gmail som jo er rimelig effektiv på spam området, kunne det da være fedt at prøve det.

Kunne se mine lærer brugte det, hver gang man fik en mail fra dem stod der nede i bunden af mailen de brugte spamfighter, så har været nysgerrig lige siden :)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vil lige hører nogle af Jer der bruger Outlook. Skal jeg bare slette min gamle mappe "uønsket" mails eller skal den blive liggende. Det er fordi at ca. 1/6 af de spam mails jeg får ender i den mappe. Så jeg har 2 mapper med uønsket mails (uønsket mails og spamfighter mappen)
 
Sorry Martin, nu skal det jo ikke blive en support tråd, men kunne ikke nærer mig :-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der ligger i SPAMfighter mappen kan du altid slette, det har ingen betydning.
Du er altid velkommen til at spørge, et af vores vigtigste parametre i forhold til vores konkurrenter er god service!

Dbh Martin
Fra Horsens
Tilmeldt 6. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Nu har jeg lige downloadet Jeres nye version af SPAMFighter, og installation og konfiguration gik jo som en leg.

Jeg bruger normalt Challenge Response, men den kan jeg kun tilgå fra min web-mail, så det er nok på tide jeg får skiftet over til et filter på klienten :)

Jeg vil helst ikke have alt for mange beskeder stående i mine mails, så derfor vil jeg gerne købe Pro udgaven. Men hvordan kan det egentlig være at der slet ikke kommer nogen SPAMFighter beskeder i de udgående e-mails, jeg har sendt efter jeg har installeret den gratis udgave?
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)