Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamevideoer på Facebook-side.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du tracke det? 

- Desuden er der intet i vejen med Buzzamedia. De kan være langsomme om at udbetale penge, hvis der er tale om 10.000+ kr, men de kommer, hvis man lige skriver til dem. 

imo så har buzzamedia stadig konceptet indeholdende i sig - viral markedsføring. GoViral er primært direkte reklamevideoer, hvor man sidder med en tom følelse i kroppen efter at man har set dem, mens Buzzamedia kan smide en viral carlsberg reklame ind med høje klikpriser til tider. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der f.eks. kommer en besked med "Videoen er set" og jeg ser på Buzzamedia at der er klikket 1 gang på videoen bliver han godkendt og får en besked med at jeg skyller ham 0,25 kr. Når der kommer endnu en besked og jeg kan se at der er blevet klikket 2 gange får han også 0,25 osv. Efter behov kan personer skrive når de vil have overført pengene, og skal så oplyse konto og reg. nr.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis der ikke er særlig meget administrativt arbejde med at godkende folk f.eks. kan jeg godt poste mange flerer videoer og tjene mere og lokke flere til.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det jeg er kommet frem til. Starter siden op imorgen, så kom med alle jeres meninger og ideer idag så det kan blive en succes :-D

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

,

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men tak for jeres svar, og meget gode råd og håber at i vil kigge forbi Facebook-siden "Zissan Videoer" om et par uger, når jeg har fundet nogle frivillige til at hjælpe mig med at administrere siden, når jeg kommer tilbage til skolen efter en meget lang lockout. Jeg er forresten kun 14 år og går i 7. klasse og håber på at det kan skabe en god indtægt :D

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zissan..

Jeg tror at der kommer til at gå kaos i det.. Hvordan vil du håndtere det? Tænk at få 1000 beskeder med indholdet "video set".. Det bliver meget svært, især når du skal betale brugerne.. 25 ører til over 1000 unge.. Uha da.

Desuden er jeg selv 14 år og går i 7. ;)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammed og tak for dit svar.

Jeg vil nu alligevel prøve og se hvordan det går. Ved du forresten om der er lockout på mandag?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)