Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmesides navn ligner en andens

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en meget dårlig idé at vælge et domænenavn, der let forveksles med andre sider. Du kommer til at gå glip at mange besøgene, der ikke kan finde tilbage, da de vil prøve .dk og/eller .com.

Dit seo arbejde bliver også det større, når du også skal til at linkbuilde på dit eget navn.

Så lovligt eller ej, det stadig en meget dårlig idé.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej karsten jeg er med på at siderne kan forvekles, men jeg forstår ikke hvorfor SEO arbejdet skulle blive svære

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonas33:

Hej karsten jeg er med på at siderne kan forvekles, men jeg forstår ikke hvorfor SEO arbejdet skulle blive svære

Fordi han skal konkurrere med allstickers.*, som allerede er indekseret.

Allstickers.dk har f.eks. de første 3 pladser i "danske" søgninger, med deres side, trustpilot og facebook. På andre sprog vil han få ligende udfordringer, såfremt der er indekseret sider med andre tld'er.

Med et unikt navn vil han under normale omstændigheder få en god indeksering fra start, når man søger på domænenavnet uden .tld.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men det er vel ikke særlig sandsynlig at kunder vil finde ham på søgeordet allstickers og på andre søgeord har det vel ingen betydning ? Jeg er temlig grøn på området så det er kun af nysgerrighed jeg spørger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonas33:

Ok men det er vel ikke særlig sandsynlig at kunder vil finde ham på søgeordet allstickers og på andre søgeord har det vel ingen betydning ? Jeg er temlig grøn på området så det er kun af nysgerrighed jeg spørger

Der er mange der besøger en side mere end en gang før de handler/konverterer, derfor er det vigtigt at have en god placering på ens eget navn.

Hvis du søger lidt på google kan du også se at mange (f.eks. allstickers.dk) har en Adwords-annonce på deres eget navn, for at sikre sig den øverste placering. (husk på de tre første placeringer er betalte).

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gir mening .... men når jeg selv skal besøge en side jeg har været på før når jeg sjældent at taste mere end et par bogstaver før google har fundet den side jeg sidst har besøgt men kan stadig godt følge dig der er jo flere måder at gøre tingene på ......

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonas33:

Det gir mening .... men når jeg selv skal besøge en side jeg har været på før når jeg sjældent at taste mere end et par bogstaver før google har fundet den side jeg sidst har besøgt men kan stadig godt følge dig der er jo flere måder at gøre tingene på ......

De bedste kunder er dem, der ikke bare handler igen, men også henviser andre.

Har du handlet hos fona eller fona.net, når du skal prale om dit superkøb? Eller var det .dk??

Hvis du vidste hvor meget en historie ændrer sig, når den er blevet fortalt videre 5-10 gange, så havde du ikke stillet spørgsmålet. Næste gang du skal lave sjov med vennerne, så send 5 personer ud for døren. Herefter fortæller du historien til en, som så skal gå ind og fortælle historien og herefter fortælle den til den næste, som etc.... Når sidste mand har genfortalt, så læs den oprindelige historie op. Du bliver overrasket over forskellen.

Kommunikation (især mundtlig) er skabt til at gå galt.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kan sagtens se logikken i det og tak for de gode svar ... og jo tak har været på kurser i salg mersalg og gensalg det rigtig vilde er vores trang til at fortælle om hvis vi har haft en dårlig oplevelse i forhold til en god  

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og pointen med denne gode historie må være. Find et andet navn Steffen.

Det ville jeg gøre. Du må lege lidt med det. Et godt navn kommer ikke på en dag...

Et eksempel kan være stickersforyou.dk?

Du skal nok finde på noget :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)