Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal for håndværkertilbud, dødsboer mm. (fast ejendom)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne i gang med opkøb af lejligheder og villaer der trænger til en kærlig hånd. Er der nogen herinde der ved om der findes et portal hvor man direkte kan finde sådanne ejendomme i stedet for at man skal ringe rundt til forskellige tilfældige ejendomsmæglere?

Vh. Henrik

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da være fint hvis der fandtes sådan et portal. Er også kig på efter en bolig der trænger til en kærlig hånd samt man måske kan få til rimelig pris.

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også prøvet at finde et portal indenfor disse ejendomme. Det ser ikke ud som om at det eksistere. Derfor har vi tænkt at lave et selv.

Hvis der er nogle der herinde er friske på et samarbejde om lave et sådan et portal. så send en PM.

Vh. MDTRADING

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke prisleje snakker vi om? På Boliga.dk, kan du søge efter de billigste udbudte huse + lejligheder, i danmark :) 

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt tvang.dk, og der er helt sikkert nogle interessante ting der, men det er ofte boliger der.

Der er ikke dødsboer medmindre disse er gået på tvang.

Det er rigtig at man på boliga.dk kan søge efter pris, men det fremgår ofte ikke hvilken situation sælger er i (om det fx er dødsbo eller en nødlidende ejendom) og heller ikke altid om der er et forbedringspotentiale, om huset eller lejligheden trænger til en istandsættelse.

 

Jo, det kunne være fint hvis der fandtes et særligt portal hvor man lettere kunne finde disse ejendomme.

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det lyder som en rigtig god idé. Kan ikke lige se at der skulle være noget tilsvarende, udover tvangauktioner.dk

Jeg har tidligere handlet med ejendomme, typisk ejerlejligheder og mindre huse som trængte til en kærlig hånd.

Og nu har jeg sammen med mine søskende arvet et hus i Jylland som også trænger til en kærlig hånd. Og da det er et dødsbo, ved vi jo godt at vi ikke kan få den fulde markedspris for det da vi gerne vi af med det hurtigst muligt.

Der udbydes dagligt ejendomme til salg som enten er et håndværkertilbud eller fx en nødlidende ejendom eller dødsbo som skal sælges ekstraordinært hurtigt.

Jeg vil da gerne være med til at se på mulighederne for at lave sådan et portal.

/Frederik

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik78:
Og nu har jeg sammen med mine søskende arvet et hus i Jylland som også trænger til en kærlig hånd. Og da det er et dødsbo, ved vi jo godt at vi ikke kan få den fulde markedspris for det da vi gerne vi af med det hurtigst muligt.

Måske er jeg lidt sent ude, men vi har faktisk et sådant sted på byggerisiden.dk , ikke fordi vi absolut ønskede dette, men blev opfordret til det af en bruger. Og stedet er vel rimelig god, idet vi er en håndværker portal. Direkte link er her:

http://www.byggerisiden.dk/byggeforum/viewforum.php?f=141&sid=3c7a0074c58c696582baf2f0b2593acf

Så kan stedet bruges er i velkomne. Og det er gratis Smile

mvh

Byggerisiden.dk

Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har et håndværker tilbud

Et rigtig lækkert nyt sommerhus der mangler 

indvendig isolering ovs

Sælges på grund af skildmisse.

Pris 1.295 

Med direkte udsigt over lammefjorden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)