Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en slåfejl i linket. Der mangler vidst et t.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Connie.

Forsiden er meget rodet.

Hvis du vil benytte den pink farve, så vil jeg forslå at du brugeren mere mat pink.

Alt for mange skriftyper. Benyt 1 eller 2 skrifttyper til hele websitet. Du kan selvfølgelig godt ved temaet/kampagner benytte andre skrifttyper.

Under hver thumbnail (minibillede) er der en skygge, som jegsynes er alt for kraftig.

Skriftstørrelsen er ikke ret stor for folk med dårligt syn eller gamle mennesker :o) Personligt har jeg ikke nogen problemer med at læse det, men det tror jeg desværre at andre har.

Her er et link: http://farmorsoutlet.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser egentligt meget fornuftig ud, men forsiden er meget rodet.
De forskellige elementer er ikke markeret på nogen måde, og får derfor det hele til at smelte sammen - til rod.

Desuden, synes jeg der er for meget tekst på forsiden. De fleste læser det sikkert ikke alligevel. 

Banneret, skifter også så hurtigt, at man på ingen måde kan nå at læse hvad der står.

I menuen, skal teksten også gerne være lidt større, da den er nem at overse.

Når man  klikker ind på en kategori, ser det egentlig meget godt ud, men facebook boxen ser lidt mærkelig ud, og der mangler vist noget af bunden. 

Det var vist det, lige til at starte med :)

Dbh Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Connie

Jeg kan kun bekræfte det som de 2 sidste har skrevet. Man mangler måske lidt at få "indrammet" det forskellige indhold på siden. Det er ligesom det hele flyder sammen, således man har svært ved at overskue forsiden.

Jeg kan se, at shoppen ikke er lavet med responsive design (tilpasser sig alle platforme), så på en ipad synes jeg at hjemmesiden mister for meget sin værdi. Det bliver tolket som en mobil platform.

jeg har ligeledes tjekket hjemmesiden for nogle basale funktioner omkring hjemmesidens evne til at blive indekseret på søgemaskinerne, og der lidt lavthængende frugter, som man med fordel kan plukke(opdatere), således hjemmesiden får en bedre indeksering.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed hjemmeside :-)

Fede priser, sådan nogle priser gør man tør satse lidt..

Enig i den er en smule rodet, og teksten skal ændres i tekst størrelse..

Jeg kunne godt bruge at kunne vælge evt ude i siden, så ikke man behøver gå sokker, underbukser osv igennem for at finde et par bukser - så der mangler menu punkter hvis man er på kig efter en bestemt vare.

Du skriver ikke under vilkår - retur/fortrydelses ret at kunden altid selv skal betale fragt retur - det er vigtigt hvis ikke du vil hænge på fragt både til og fra kunden..

 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, du har jo skrevet fragtomkostninger bliver trukket.. jamen så er alt jo i orden ..

Prøv at gå ind på singleplus.dk - der er mange enlige forældre der da vil elske at købe så billigt tøj, så vidt jeg husker må man gerne smide en reklame ind for sin virksomhed.

God vind :-)

 

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Connie.

Jeg vil bare lige kort sige at din hjemmeside egentlig ser ganske fin ud, men jeg vil nu pointere at der forgår alt alt alt for meget på din forside. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal kigge henne da der forgår så meget. Så, ryd op på din forside, så er du nået lang :-)

Good job!

Mika :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej May-Britt

Tak for dit indlæg, du er ikke den eneste der har manglet dropdown menuen til de forskellige kategorier, de er nu blevet lagt på. Smile

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig meget held og lykke med det :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)