Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop men ingen produkter.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har igennem lang tid ønsket at starte egen virksomhed. Udover at jeg har beskæftiget mig meget med innovation og entrepreneurskab på mit studie, har jeg også undersøgt en hel del om virksomhedsdrift på egen hånd. Jeg ønsker at starte en webshop, og har været rundt om en del forskellige ideer til produkter jeg kunne sælge, men det har altid vist sig at være for dyrt i opstarten, pga. af lager osv. 

Er der nogen herinde, som har været i samme situation, som mig, eller nogen, som kan give mig lidt gode råd eller ideer til hvad jeg bør/kan vælge til at starte op med. Jeg har, som overskrifter siger, en næsten klar webshop, men bare ingen ide om hvad jeg skal sælge fra den.

Mvh. Rasmus Nielsen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Hvad interessere du dig for?

Hvis du kan finde ud af hvad du interessere dig for, hvad der fanger dig, hvad der gør dig glad, hvad som giver dig et kick - så er det måske noget inden for den genre du skal sælge!

2. Dyr opstart? 

Nej det er det dog ikke - du kan få en køreklar webshop for under 2 tusinde nu om dage og det er vanvittigt, man kan fandme hvad man vil! Du kan ikke starte et lager op med 100 forskellige varetyper det er klart. Start stille og roligt op, måske med 2-4 varegrupper, også byg videre, hvergang du har tjent, køb noget hjem til lageret, hvergang du har tjent igen, så optimere shoppen. Investere de tjente penge i shoppen og så byg videre - så den til sidst har et bredt og solidt fundament. 

3. Ingen undskyldninger

Der er bare slet ingen former for undskyldninger for IKKE at starte op. Så tag fat det rigtige sted, og mærk efter .... Hmm de sidder der vel endnu - så kom igang, grib dagen som var det den sidste :) 

Og gå så ud og vis iværksætterverdenen at du har en fed webshop :) 


De allerbedste hilsner

Mads Grønning

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg står selv til at gå i luften med mit nye projekt d. 3. Juni, og som Mads skriver, så var det bare at løfte hovedet, skyde brystkassen frem og så igang!

Hvad er du god til i din fritid og hvad er dine hobbyer?

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog fantastisk med sådan nogle motiverende svar! Mange tak:-)

I min fritid, spiller jeg golf og sejler. Jeg har godt tænkt i den ret, med noget indenfor mine interesser, men det har altid været lidt af en stopklods for mig, når det kommer til indkøb af produkterne, da jeg ofte synes det er rigtig mange penge man skal smide i et lager. Men ja det er absolut en mulighed at starte stille med enkelte produktgrupper. En anden ting jeg tænker over er at der allerede er mange der forhandler produkter over nettet til netop de ting, som interesserer mig, og derfor frygter jeg lidt at brænde nallerne ved at starte noget her.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus - prøv lige at kontakte mig over PM eller skype = danmarkmads

Tror faktisk godt jeg ved hvem du er - jeg vil gerne hjælpe dig via skype/pm :) Skype er nok nemmest :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Nielsen:

derfor frygter jeg lidt at brænde nallerne ved at starte noget her.

Som de andre er inde på, start små ud. Der er altid en risiko ved at være iværksætter, men det skal bestemt ikke holde dig tilbage! Kom igang. Hvis du finder ud af, at du virkelig brænder for det, så skal du bare knogle videre, så skal du nok få succes. Hvad er det værste, der kan ske? Nok at du mister et par tusinde kroner...

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  DanskPejsecenter.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Faldt lige over dit indlæg her, og kan ikke lade være med lige at smide en kommentar.

Der er ingen der siger at det skal være dyrt at starte en shop. Jeg har DanskPejsecenter.dk og det er en drop-shipping shop. Det vil sige at jeg intet har på lager. Jeg har bare nogle gode aftaler med mine leverandøre om, at når jeg får en bestilling, så mailer jeg den videre og så sender de varen ud til kunden. 

Shoppen koster 289 om måneden... Bum :)

Det svære ved en webshop er så tilgengæld at være synlig på nettet! Hvis man har valgt et produkt som alle andre butikker også har. Så får man det svært SEO mæssigt og ingen kan finde dig på google.

Jeg har f.eks et produkt som hedder en TermaTech Brændeovn. Og hvis en kunde leder efter lige den ovn, så går de som regel ind på google og skriver Termatech brændeovn. Og så skal man altså ligge på side 1! Ellers duer det ikke.

Det jeg prøver at sige er: Lad vær med at købe et stort lager hjem før du er sikker på at din shop ligger på side 1, med de produkter du vil sælge! For det kan tage mange år at komme, hvis man gør det forkert :)

Bare et godt råd her fra :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)