Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
James, søde ven... Jeg ber ikke folk om at klikke på mine annoncer? Det er helt á deres eget valg? 

Den omtalte trafik kommer fra sider som denne. Folk sidder og klikker på reklamer for penge (metoden kaldes: Google arbitrage). Annoncørerne smider penge ud af vinduet og ned i lommerne på dem der køber de ydelser, da dem der klikker kun gør det for egen vindings skyld. Dette er i strid med Google's regler af sund fornuft. Se evt. her, det står under "Traffic sources".

Den omtalte bog kan også køber på Fiverr og ved at søge på "Adsensemyhem" dukker der de først 2000 hits op.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad være med at navigere efter mennesker, der har et helt andet verdensbillede end jer selv. 

AB har egentligt været utroligt konsekvent med sin personlighed herinde, selvom profilnavne etc har varieret.

Det er dog en ret interessant lektion for mig at folk bruger ham som kompas, selvom deres landkort åbenbart ser helt anderledes ud. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Devilfish Media:
Den omtalte trafik kommer fra sider som denne. Folk sidder og klikker på reklamer for penge (metoden kaldes: Google arbitrage). Annoncørerne smider penge ud af vinduet og ned i lommerne på dem der køber de ydelser, da dem der klikker kun gør det for egen vindings skyld. Dette er i strid med Google's regler af sund fornuft. Se evt. her, det står under "Traffic sources".

Endeligt noget brugbart. Det vidste jeg ikke. Min fejl! Stor undskyldning her fra.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

At kalde mig for en klovn er liige i overkanten. 

james bond:
Anyway... Jeg har skrevet en fin email til AdWords om at jeg ikke finder mig i at mennesker som dig stjæler penge for os der annoncerer. Og det er jo ikke svært for Google at slå dit navn op i AdSense og finde din nye side der tjener 200 kroner om dagen :) Jeg tvivler på at du nogensinde får en udbetaling, men det kommer jo self an på om det tager Google mere end 2 måneder at finde frem til din konto :)

Du har simpelthen valgt at bestikke mig? Hold da op... Du snakker om alder. puha..

Nej bare rolig jeg har da ingen grund til at bestikke dig. Tidligere har du da givet udtryk for at det du foretager dig er helt lovligt, så har du noget imod at Google kigger en ekstra gang på hvad du har gang i? - Eller er du ved at indse at kampen er tabt?

Og nej jeg har ikke "indberettet" dig til Google. Jeg har blot linket til en tidligere tråd, hvor jeg fortalte dem at jeg var nervøs for mine investeringer i AdWords, og det har jeg da en grund til?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
Endeligt noget brugbart. Det vidste jeg ikke. Min fejl! Stor undskyldning her fra.

HAAHAHAHAAHAHAH vanvittigt morsomt :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

james bond:
Og nej jeg har ikke "indberettet" dig til Google. Jeg har blot linket til en tidligere tråd, hvor jeg fortalte dem at jeg var nervøs for mine investeringer i AdWords, og det har jeg da en grund til?

Nej har du ikke... Jeg får ikke mine besøgende fra Danmark...

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Poulsen:

Internexus:
Endeligt noget brugbart. Det vidste jeg ikke. Min fejl! Stor undskyldning her fra.

HAAHAHAHAAHAHAH vanvittigt morsomt :)

Hvorfor? Ingen der har fortalt mig det før?

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op du fuld af lort. Du vidste det godt. Og du vidste det fra starten.

Internexus:

Klaus Poulsen:

Internexus:
Endeligt noget brugbart. Det vidste jeg ikke. Min fejl! Stor undskyldning her fra.

HAAHAHAHAAHAHAH vanvittigt morsomt :)

Hvorfor? Ingen der har fortalt mig det før?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ikke morsomt du har ret, så er du bare dum som snot!!!!

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Nej har du ikke... Jeg får ikke mine besøgende fra Danmark...

Du er nok klar over at google ikke er et dansk fænomen????

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)